Prenovljeni Porsche 911 se je povsem odrekel klasičnim atmosferskim motorjem (imel naj bi ga le še model 911 GT3). Odslej ga bodo poganjali motorji s turbopuhali. Poraja pa se vprašanje kako bodo poimenovali različico Turbo?

Osnovna Carrera po novem ponuja 272 kW (370 KM), medtem ko ima Carrera S 309 kW (420 KM). Občutno je narastel tudi največji navor, ki v obeh primerih znaša 60 Nm več kot doslej. Prijaznejša krivulja navora , pomeni tudi prihranke pri porabi goriva, ta pa po tovarniških podatkih znaša od 8,3 do 8,7 litra, z dvosklopčnim samodejnim menjalnikom PDK pa od 7,4 do 7,7 litra na 100 kilometrov. Ob tem je toliko bolj impresivno, da lahko Carrera S v verziji s paketom sport chrono stotico z mesta doseže v manj kot štirih sekundah (3,9). Najšibkejša izvedba enako hitrost doseže v 4,6 sekunde (4,4 s PDK-jem).

p15-0729-a4-rgb-1


Vsi modeli v ponudbi imajo odslej prenovljen sistem prilagodljivega podvozja PASM, s katerim je vozniku preko pritiska na gumb omogočeno, da se oddaljenost od tal zmanjša za 10 milimetrov. Za doplačilo bodo kupci lahko prvič izbrali štirikolesni volan, kakršnega poznamo že iz različic turbo in GT3, prav tako pa je odslej možno izbrati poseben hidravlični pripomoček, ki sprednji del avtomobila dvighne za 4 centimetre. To olajša predvsem vožnjo preko kakšne strme hitrostne ovire na cesti.

Prenovljeni 911 Carrera in Carrera S v kupejevski in cabrio različici bodo v Nemčiji kupcem na voljo v decembru. Cene se začnejo pri 96 tisočakih, kabriolet pa bo še 13.000 evrov dražji.