Evolucija ikone.

Fiat 500 je bil prvič predstavljen leta 1957. S skoraj 3,8 milijona prodanih vozil je postal simbol množične motorizacije v Italiji in uveljavljeno ime. Petdeset let kasneje, leta 2007, se je Fiat odločil, da dediščino popelje v prihodnost in nastal je novi model 500, ki je takoj postal prodajna uspešnica.

Po osmih letih in po več kot 1,5 milijona prodanih vozil 500, je Fiat pripravljen na nove izzive. V oblikovalskem studiu Centro Stile Fiat so prenovili zunanjost in notranjost modela 500 in pri tem ohranili njegove brezčasne značilnosti. Na predhodnika najočitneje spominjajo zgornje luči, ki so še vedno okrogle, vendar imajo bolj dinamičen nagib za drznejši videz. Spodnje luči pri dnevni vožnji uporabljajo tehnologijo LED. Nove so tudi zadnje luči v katerih so svetlobni moduli. Po obliki sledijo krivulji karoserije, ki poteka od zadnjega okna do novega odbijača.


fiat 500 2

Barvna paleta obsega 13 barv karoserije (sedem pastelnih, eno trislojno in pet kovinskih), med njimi sta rdeči Corallo in Opera. Živahni različici črno-rumena in črno-rdeča sta na voljo tudi v kombinaciji z ekskluzivnimi nalepkami po meri, Second Skin.

Notranjost novega Fiata 500 je prefinjeno zasnovana. Stikala in zgornji del nad armaturno ploščo so preoblikovani, enako velja za volanski obroč: stikala so bolj vsestranska in celovita, kromirana obroba pa zaokroži celoto. Prestavna ročica je za preprostejše upravljanje nameščena na armaturni plošči. Predali so praktično razporejeni: dva sta v armaturni plošči (eden za voznika in eden za sovoznika), priročen zaprt predal je na sovoznikovi strani, predali pa so še v vratih in sredinski konzoli. Tudi prtljažnik je prostoren: 185 litrov ali 550, če zložite zadnje naslonjalo. Poleg tega ima novi 500 nizek nakladalni prag, kar olajša dostop do prtljažnika.


Vozniku je na voljo inovativna instrumentna plošča s 7-palčnim barvnim TFT zaslonom (dodatna oprema), ki prikazuje vse pomembne informacije. Med vožnjo lahko hkrati spremlja merilnik hitrosti, števec prevoženih kilometrov in potovalni računalnik. Osrednji del zaslona, ki nosi podobo avtomobila, je možno konfigurirati: voznik sam izbere, katere podatke naj prikazuje potovalni računalnik. Prikazana so tudi opozorila za odprta vrata, podatek o temperaturi ter kazalnik prestave (GSI), ki svetuje, kako prestavljati in hkrati poskrbeti za učinkovitejšo porabo goriva.

fiat 500 5

Motorna paleta novega Fiata 500 zastopata 1,2-litrski benciner z 51 kW (69 KM) in 1,3-litrski 16-valjni turbodizelski motorje MultiJet s 70 kW (95 KM). Dvovaljnik 0.9 TwinAir Turbo s 62,5 kW (85 KM) ali 77 kW (105 KM) in 1,2-litrski EasyPower z 69 KM (avtoplin ali bencin) bodo na voljo kasneje.

Novi Fiat 500 je na voljo v dveh različicah: Pop in Lounge, kot limuzina ali kabriolet. Serijska oprema različice Pop vključuje Uconnect® Radio s sedmimi zvočniki, vhoda AUX-IN in USB, stikala na volanu ter dnevne luči z LED tehnologijo in klimatsko napravo. Še bogatejše je opremljen paket Lounge, ki vključuje panoramsko stekleno streho, lita platišča R15, usnjen volanski obroč, kromirano sprednjo masko in infotelematski sistem Uconnect® Radio LIVE s 5-palčnim barvnim zaslonim na dotik.

Vstopnja cena za mestnega šminkerja znaša 10.990 evrov (različica 1.2 8v POP), v posebni akciji ob lansiranju pa so v tej ceni zajete tudi zimske pnevmatike.

fiat 500 6

fiat 500 3

fiat 500 4

fiat 500 7