Novembra je s proizvodne linije obrata Française de Mécanique prišel dvesto tisoči trivaljni bencinski turbo motor PureTech.

Dotični primerek motorja so proizvedli zaposleni iz vikend izmene, ki je bila uvedena oktobra 2015 za zadovoljitev rastočega povpraševanja po tem motorju. Motor bodo odposlali v proizvodni obrat v Madridu, kjer ga bodo vgradili v Citroën C4 Cactus. Skoraj 20 % teh modelov je opremljenih s trivaljnim bencinskim motorjem s turbokompresorjem.

Proizvodnja tega motorja je stekla marca 2014 v proizvodnem obratu Française de Mécanique (mesto Douvrin, regija Pas de Calais). Vsak dan v štirih ekipah proizvedejo 1150 enot, trenutno pa se pripravljajo na povečanje proizvodne količine. S tem modularnim in zmogljivim trivaljnim motorjem so opremljeni peugeoti 208, 308, 2008 in 3008 ter Citroëni C3, C4, C4 Cactus in C4 Picasso prav tako pa tudi vozila DS 3 in DS 4. V primerjavi s štirivaljnimi atmosferskimi motorji EP “Prince”, ki so na trgu ta motor omogoča povprečno še 18 % nižjo porabo goriva in nižje emisije CO2 po zaslugi visoko natančnega sistema neposrednega vbrizgavanja. Manjša in lažja turbo bencinska različica motorja PureTech ponuja izjemne užitke v vožnji in neprimerljivo zmogljivost za to kategorijo prostornine.


Junija 2015 je motor prejel naziv “motor leta”, ki mu ga je podelila žirija priznanja “International Engine of the Year Awards” v kategoriji motorjev s prostornino od 1 do 1,4 litra.