Tako blizu, a hkrati tako daleč.

Mesto Annecy je od Ženeve oddaljeno dobrih 40 kilometrov, kar bi v umirjenem voznem tempu pomenilo 20 minut vožnje po avtocesti do razstavišča Palexpo.

Nehumana ura človeka spravi v slabo voljo, zastoji na francoski avtocesti pred mejo s Švico, razpoloženje še poslabšajo. Cijazenje do parkirišča naju je sprijaznilo z dejstvom, da bova nekaj predstavitev pač zamudila. In ko se približujeva hali razstavišča, naju varnostnik napoti na avtobus, ki naju bo odpeljal na glavni vhod. NAOKROG.

Za ‘dobro jutro’ se je na vhodu zataknilo še z akreditacijo. Z malenkostnim dvigom glasu, sva prejela ročno napisano različico akreditacije, ki je čudežno delovala. Slab začetek dober konec, ali kako že pravijo stari ljudje?

IMG_0041

Varčnost, inovativnost, ekskluzivnost.

Pod belimi svilnatimi odejami so se letos skrivale prave ‘jeklene’ (ker je jeklo pri ‘super’ avtomobilih skoraj ne uporablja več, bi lahko zapisal karbonske) poslastice. Naslednik najhitrejšega avtomobila na svetu, Bugatti Chiron, najhitrejši električni avtomobil s sosednje hrvaške Rimac Concept_One ter najhitrejši terenec, ki ga za nameček žene elektrika, Tesla Model X.

DSC_0064

Bahanju ni bilo konca. Lamborghini je razkril Centenaria in neko posebno različico Huracana s tremi črtami. Novinarjem so se sline najbolj cedile ob Porscheju 911 z atmosferskim štirilitrskim motorjem, saj naj bi z njim dosegel vrhunec vozniške ekstaze. Zanimiva trditev, glede na to, da ga še nihče ni zapeljal. Ob tem pa bi se lahko vsaj profesionalno vedli in recimo ne lovili šefa družbe Fiat za sefije in avtograme.

Bond bo v novem filmu, ki ga bodo mimogrede snemali tudi v Dubrovniku, končno vozil ‘dokončan’ avtomobil. Aston Martin DB11 stavi na začetek novega, boljšega obdobja znamke. Všeč mi je oblikovna eleganca, ne prebavljam pa sodelovanja z znamko iz Stuttgarta, saj stikala ter multimedija delujejo preveč ceneno. Pa še pašem ne vanj. Bleehh, gremo naprej.

IMG_0137

Čez ‘plot’ se je razkazoval novi Maserati Levante, moderni ‘traktor’, kot sem ga sam poimenoval. Avtomobil v bistvu v ničemer ne izstopa, potem pa postavijo zraven še dame obleče v zavese iz domače dnevne sobe. Privlačno, ni kaj.

DSC_0067

Kava, klobasice, juhica, sladoled, kava…

Po dopoldanski kavici je po večurnem drvenju po salonu želodček že pošteno krulil. Čas za kosilce. Volkswagen in njegove ‘dimljene’ klobasice. Baje jih prodajo več kot avtov, kar je povsem možno, saj so zares odlične. Krompirjeva juhica, malo za njo (nadstropje nižje) okusen sladoled na Mazdinem štantu, in že vsa bila nared za pregledovanje preostalih novosti.

IMG_0056

Renault je predstavil glavnega akterja v družinskem segmentu. Scenic bo imel serijsko nameščena 20-palčna aluminijasta platišča. Bomo videli kako se bodo obnesla v praksi. Na štantu je stal še karavanski Megan, ki je isto super všečen in vesel sem, da je Renault le našel smernico za izdelavo avtomobilov. Upam samo, da si ne bodo tako podobni kot recimo Mercedesove limuzine.

IMG_0132

Ne pretiravam. Pisal sem članke, da bodo v Ženevi predstavili razred E in o njegovih oh in sploh možnostih, vendar sem se gladko sprehodil mimo njega, če ne bi slišal dveh starčkov govoriti v njem. Enostavno nisem opazil razlike med C, E in S, kar pa ni prvič v zgodovini znamke z zvezdo. Razen, če bomo razred E ločili po tem, da se bo sama vozila po cestah. Mogoče.

DSC_0133

 

Uradni predelovalec Mercedesa Brabus je s sabo privlekel ogromne G-je in par hitrih limuzin. Najbolj se mi je v spomin vtisnila natakarica in dobra kava. Ford je od salona v Frankfurtu do zdaj treniral zborovsko petje, ki jim je koristilo pri predstavitvi opcije Vignale.

Žgoči reflektorji, konstanten hrup v halah, slab zrak in nedeževen dan, so naju spodili iz dvorane na popoldanski sprehod ob Ženevskem jezeru. Ko sva si ogledala vse zanimivosti Ženeve; ptiči, ki zgledajo kot galebi, a niso; zelo star pomol s kopališčem iz leta 1874; banke in hoteli s starimi marmornimi ploščami, vsa se podala v Annecy.

IMG_0103

Nazaj grede sva izbrala regionalno cesto, kjer sva naletela še na zanimiv mostiček in lušten market. Cene so primerljive z našimi, le salam je manj v paketu. Ja, Francija je dražja, vendar za kakšnih trideset odstotkov. Ugodne pa so cene alkoholnih pijač.

V hotelu je sledilo urejanje slik, utrinkov, čemur je sledil 7 urni spanec.

DSC_0121