Fiat je predstavil naslednika nekdanje Brave, model nižjega srednjega razreda s starim imenom Tipo. Fiat je s spremenjenim imenom posegel v svojo minulo zakladnico imen, saj je ime Tipo že uporabljal kot modelsko oznako konec osemdesetih in v devetdesetih letih prejšnjega stoletja. Tedaj so izdelali in prodali slaba dva milijona primerkov.

Novi Tipo je zasnovan kot družina modelov, v Ženevi so ob limuzinski različici pokazali še petvratno in karavansko karoserijsko različico. Na slovenskem trgu bo v začetku na voljo le limuzina s primerno velikim potniškim delom in razmeroma prostornim prtljažnikom (520 litrov), ki je tudi povečljiv, s preklopnimi naslonjali zadnjih sedežev.

Tipo bo pri nas na voljo s tremi paketi opreme (Pop, Easy in Lounge) ter tudi s tremi različnimi motorji, dvema turbodizloma in 1,4-litrskim bencinskim (95 ‘konj’). Ta v osnovni izvedenki Pop stane 11.990 evrov. Pop 1,3 Multijet 16V (95 ‘konj’) je dva tisočaka dražji, za 1,6-litrski turbodizel (Multijet 16V, 120 ‘konj’) pa je v osnovni različici treba primakniti še tisočaka več.


DSC_0037

DSC_0033