Četrta generacija Clia je postala velika uspešnica, saj so jih od leta 2013 prodali že več kot milijon. Lanskoletna številka 410.000 pa je kriva, da prenovljeni Clio prihaja še na trakove novomeškega Revoza.

Dosedanji Clio je bil tako dober, da je za izboljšave ostalo bore malo prostora. Pa vendar, osvežitev je prinesla novo masko, luči z znamenitim Renaultovim podpisom in LED tehniko. Za dodatno osebno popestritev jeklenega konjička so na voljo 4 nove barve, pet različnih nalepk za streho in ohišja vzvratnih ogledal, medtem ko notranjost prinaša številne kakovostnejše materiale, tako na armaturni plošči in sedežih.

clio-2


Nov je volanski obroč in prestavna ročica. Posodobljene so sredinske reže za dovod zraka, kjer je zdaj možno regulirati jakost pihanja. Za doplačilo je na voljo R-Link – multimedijski sistem z navigacijo in z vključenimi zemljevidi za Evropo. Po novem bo za boljši ton skrbel Bose.

Clio bo znal parkirati sam, ali pa si bo šofer pomagal s parkirnimi senzorji spredaj in zadaj ter vzvratno kamero. V osnovni paket opreme Life je vključen sistem za pomoč pri zaviranju v sili, medtem ko je ročna klimatska naprava šele del opreme Zen. Ob teh dveh paketih opreme sta na voljo še Limited in Intense, ter dodatki iz posebnega paketa GT Line.

clio-1


Motorno paleto bosta razširila dizelski dCi 110 in bencinski TCe 120  motorja, oba v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, medtem ko ima TCe120 možnost izbire samodejnega menjalnika EDC z dvojno sklopko. Poleg teh dveh v ponudbi ostajajo še 1.2 16V s 55 kW, TCe 90 z 66 kW, dCi 75 s 55 kW in dCi90 s 66 kW. Pri slednjemu prav tako lahko kupci izberejo kombinacijo EDC menjalnika.

Vstopni model Clio 1.2 Life stane 11.390 evrov. Dizelske različice se začnejo pri 13.590 evrov, kolikor stane Clio dCi 75 Life. Pri vseh različica Clia se upošteva redni popust v vrednosti 2.000 evrov. Prenove sta bila deležna še karavanski Clio GrandTour, ki je 700 evrov dražji od kombilimuzinske različice, in divji Clio RS, ki se začne pri 23.390 evrih.