5. Polarnim medvedom prijazen

Po novem bo v Golfu prestavljal 7-stopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko (DSG), ki nadomešča prejšnjo 6-stopenjsko enoto. Za doplačilo bo na voljo z dizelskimi motorji z močjo nad 110 kW (150 KM), modelu GTI in R. Dodatna prestava pa posledično pomeni nižjo porabo goriva ter izpuste CO2.

Motorna paleta je sestavljena bencinskih različic 1.0 TSI s 81 kW (110 KM), 1.4 TSI 92 kW (125 KM), 2.0 GTI 169 kW (230 KM) ter 2.0 R 228 kW (310 KM). Dizelsko stran predstavlja vstopni 1.6 TDI s 85 kW (115 KM), 2.0 TDI s 110 kW (150 KM) ter 2.0 GTD s 135 kW (184 KM).

1,4-litrski štirivaljnik bo v kratkem nadomestil 1,5-litrski TSI Evo z močjo 110 kW (150 KM) in sistemom deaktivacije valjev, ki zmanjšuje porabo goriva in izpuste CO2. Pridružila se bo še različica Bluemotion s 96 kW (130 KM).