Volkswagen Polo – ”mini” Golf v šesti generaciji!

Volkswagen je predstavil šesto generacijo Pola, ki je sedaj večji, tehnološko naprednejši ter še za odtenek bolj učinkovit kot prej.

Nova generacija Volkswagen Pola temelji na modularni arhitekturi MQB A0. Posledično je zrasel in zdaj v dolžino meri 4,053 m in ima za 9,4 cm daljšo medosno razdaljo. Z merami se je povečal tudi prostor v notranjosti. Prtljažnik zdaj sprejme kar 351 litrov prtljage.

Polo je opremljen s širokim naborom asistenčnih sistemov, ki jih poznamo z večjih hišnih modelov. Med njimi velja izpostaviti samodejno zaviranje v sili s prepoznavo pešcev, omejevalec hitrosti in sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah. Opcijsko je na seznamu dodatne opreme na voljo še aktivni tempomat, pri vozilih s samodejnim menjalnikom še sistem Stop&Go, sistem za prepoznavo vozil v mrtvem kotu z opozorilom na bočni promet in asistenca za parkiranje.

Volkswagen je v potniško kabino namestil popolnoma novo armaturno ploščo, polno detajlov in različnih elementov, ki izboljšajo uporabnost in povečajo vidljivost. Opcijsko je na voljo tudi možnost izbire digitalnih merilnikov druge generacije Active Info Display, serijsko pa je nameščena 6,5-palčna večopravilna enota.

GTI kot češnja na torti!

Novi Polo bo ponujal izbiro devetih motornih različic. Osnovni motor je litrski bencinski agregat, ki bo na voljo kot atmosferski ali prisilno polnjen agregat z močjo od 48 kW (66 KM) do 110 kW (150 KM). Na voljo bo tudi novi 1,5-litrski bencinski agregat TSI s sistemom deaktivacije valjev in 110 kW (150 KM) moči.

Od začetka bo na voljo tudi športna različica GTI z dvolitrskim bencinskim agregatom s 147 kW (200 KM) moči, ki naj bi stotico dosegel v 6,7 sekundah. Dizelsko stran bo zastopal 1,6-litrski TDI z dvema nazivnima močema. Novost v ponudbi pa bo litrski agregat TGI s 70 kW (95 KM), ki bo imel serijsko nameščen sistem za zemeljski plin. Vse motorje z močjo nad 70 kW (95 KM) bo mogoče kombinirati s samodejnim menjalnikom DSG.

Volkswagen Polo bo na voljo s petimi nivoji opreme, s 14 barvami zunanjosti, 12 dizajni platišč, 13 različnimi barvnimi kombinacijami armaturne plošče in 11 različnimi sedežnimi oblogami. Na ceste bo zapeljal proti koncu leta. Cene v Nemčiji pa se bodo pričele pri 12.795 evrih.

POZOR: To je še ena potencialna nevarnost hrvaških cest!

FOTO: To so najbolj brezobzirna parkiranja zadnjih nekaj dni! Med njimi tudi policisti!