Volkswagen Arteon – Ne, to ni naslednik CCja!

Tako so nam zaupali ob predstavitvi novega modela Arteon. Tokrat je Arteon še večji, za kar 10 centimetrov daljši od Passata, njegovo medosje pa meri debelih 13 centimetrov več, kot CC-jevo. Celota je tudi oblikovno precej bolj drzna in s tem išče kupce, ki se prej z Volkswagnom niso srečevali. V notranjosti pa še vedno ostaja dokaj zadržan.

Arteon ne sledi klasičnim VW seznamom opreme. Običajni Trendline, Comfortline in Highline, so tokrat zamenjani z vstopno opremo poimenovano enostavno Arteon, ki se potem nadgradi v dve popolnoma enakovredni, a različni stopnji Elegance in R-line.

Prvo poudarjajo elegantni dodatki, slednja pa je nekoliko bolj izrazito športna. Tako izvedenki Elegance in R-line bosta opremljeni z vsaj 18 palčnimi platišči, ter večjim 9 palčnim zaslonom na dotik in navigacijo, podvozje pa bo moč prilagoditi z več kot štiridesetimi nastavitvami.


Bogato serijsko opremo osnovne izvedenke sestavljajo LED žarometi na obeh koncih vozila, radarski tempomat in napredni sistem lane assist. Prilagojen pa je tudi novi direktivi EU, saj je kot prvi iz koncerna VW opremljen tudi s tipko SOS, ki v primeru hujše prometne nesreče, pri kateri se sprožijo zračne blazine, poskrbi za posredovanje obvestila reševalnim službam.

Razpon moči novega Arteona sega od najšibkejših 150 konjev pa vse tja do 280ih v najmočnejši bencinski različici. Še vedno bo največji del prodaje predstavljal dvolitrski dizelski agregat TDI s sto petdeset konji, večina pa naj bi se odločila za različici R-line in Elegance.


Vstopna cena bencinskega modela 1,5 TSI znaša malce več kot 31 tisočakov, najbolje prodajana dizelska izvedenka vas bo olajšala za 36.650 EUR. Za štirikolesni pogon pa bo v kombinaciji s samodejnim menjalnikom potrebno odšteti še dodatnih šest tisočakov.

Koroški avto leta 2016 – Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion Highline

Brez besed. – Volkswagen Passat 2.0 TDI