BMW i8 Roadster: Hibridni športnik, zgoraj brez!

BMW je avtomobilski salon v Los Angelesu izkoristil za predstavitev novega i8 roadster, hibridnega športnika zgoraj brez.

Razvoj roadsterja je trajal kar nekaj časa, saj so morali inženirji ugotoviti, kako bodo povezali streho s karoserijo. Naposled so uporabili kar 3D printerje, s katerimi so oblikovali aluminijaste elemente, ki skrbijo za povezavo. Zaradi pomanjkanja fiksne strehe je roadster prejel drugačne blažilnike in dodelano podvozje, sicer pa je zaradi dodatnih ojačitev karoserije pridobil dodatnih 60 kilogramov v primerjavi s kupejem.

Pri strehi so izbrali platno, ki se s pomočjo elektrike lahko zapre ali odpre v pičlih 15 sekundah, pri čemer je upravljanje z njo mogoče do hitrosti 50 km/h. Zaradi oblike strehe so v notranjosti dobili 92 litrov dodatnih odlagalnih površin, za več udobja pa se ob odprti strehi zadnje steklo samodejno dvigne za 3 centimetre.


i8 roadster je dobil povečano kapaciteto baterije (iz 7,1 kWh na 11,6 kWh). Elektro motor še vedno ostaja spojen z 1,5-litrskim turbobencinskim trivaljnikom ter skupno razvijeta 275 kW/374 KM in 570 Nm navora. BMW i8 roadster lahko do stotice pospeši v 4,6 sekunde, torej 0,2 sekunde počasneje od kupeja, in doseže hitrost 250 km/h. Samo na elektriko pa lahko i8 roadster drvi s hitrostjo do 120 km/h. V električnem načinu lahko i8 roadster prevozi do 53 kilometrov (i8 coupé do 55), hibridni pogonski sklop pa je tudi bolj ekonomičen, saj naj bi povprečno porabil samo 2,1 litra bencina na prvih 100 prevoženih kilometrov.

Za različico zgoraj brez so ustvarili še posebna 20-palčna platišča, ki so za en kilogram lažja od tistih pri klasičnem i8, laserska žarometa pa lahko po novem osvetljujeta cestišče do 600 metrov naprej. Novinec bo naprodaj že konec prihodnjega meseca, zanj pa boste odšteli 150 tisočakov.

Prihaja zmrznjeni BMW i8. Tokrat v rumenem odtenku!


Razbit prototip BMW i8

Vsak igralec Leicester Cityja dobil svojega i8