Združenje Jaguar Land Rover je predstavilo načrte električne prihodnosti. Podjetje namerava do leta 2039 doseči ogljično nevtralnost. Njihov najnovejši izdelek Defender V8, pa je pravo nasprotje omenjene vizije.

Land Rover je pod motorni pokrov novega Defenderja namestil preizkušen kompresorsko podprt 5-litrski V8, ki ponuja 525 KM in 625 Nm navora. Dovolj za doseg stotice v slabih 5 sekundah in končne hitrosti 240 km/h. V8 Defender bo ponujen v obeh karoserijskih oblikah, dvovratni 90 in podaljšani štirivratni 110. Pričakovano neprijetna je povprečna poraba 14,5 litrov in izpusti ogljikovega dioksida odmerjeni pri 327 g/km.

Nova zverina ohranja napreden štirikolesni pogon in osemstopenjski samodejni menjalnik. Ustrezno so okrepili določene komponente šasije ter vzmetenja, da lažje kljubujejo dodatni moči. Debelejše ojačitve zmanjšujejo nagibanje, nov je elektronsko nadzorovan aktive zadnji diferencial, sveže so vzmeti in spremenjena je odzivnost blažilnikov. Pridobil je nov Dynamic vozni program, ki poskrbi za maksimalen izkoristek novo pridobljenega motorja, tako na asfaltiranih površinah kot na brezpotju.

Oblikovno se pohvali s štirimi izpušnimi cevmi zadaj, modro obarvanimi zavornimi čeljustmi (le na sprednji osi), temno sivimi 22-palčnimi platišči in obveznimi V8 označbami. Notranjost so oblekli v kakovostno usnje, volanski obroč v alkantaro, okrasni elementi so satenasto črni. Osemvaljni Defender je del modelne palete 2022, tako je deležen vseh najnovejših posodobitev informacijskega sistema in varnostnih pripomočkov.

Skladno s povečano zmogljivostjo V8 Defenderja, je zrasla tudi cena. V Sloveniji že pobirajo naročila, model z oznako 90 bo stal najmanj 136 tisočakov, za 110 bo potrebno odšteti dodatnih 6 tisoč evrov. Prvi primerki naj bi prispeli pred poletjem.

Land Rover Discovery – vseterenski adut za velike družine!