BMW je v pravem času svetu predstavil novega M4 Competition kabriolet, da bodo lahko srečni kupci letošnje poletje preživeli z vetrom v laseh.

Najnovejša adicija športnega oddelka bo v proizvodnjo stopila letošnjega julija, prve dostave 99 tisoč evrskega M4 Cabrio bodo sledile takoj zatem.

Po kupeju je prispela še brezstrešna izvedenka BMW M4 Competition xDrive. Kot že ime namiguje, bo M4 kabriolet na voljo le s posebno umerjenim M štirikoesnim pogonom in najzmogljivejšo izbiro agregata. 3-litrski turbinsko podprt šestvaljni linijski bencinar s 510 KM in 650 Nm navora ga do stotice požene v 3,7 sekundah – dve desetinki počasneje v primerjavi z M4 Competition Coupe. Impresivna ni samo zmogljivost pogonskega sklopa, namreč električna streha se lahko spusti ali dvigne v vsega 18 sekundah in do hitrosti 50 km/h.

Zložljiva streha ima sicer nekaj negativnega vpliva na samo praktičnost v primerjavi s kupejem, prostornina prtljažnika se ob zloženi strehi s 385 litrov zmanjša na 300 litrov, še vedno pa premore 80 litrov več od predhodnika. Med drugim se je nova generacija M4 Cabrio vrnila k uporabi platnene strehe imenovane »panel bow«, ki je za 40 odstotkov lažja od stare aluminijaste. Izgubo torzijske stabilnosti, ki močno vpliva na vozno dinamiko, so rešili z mnogimi ojačitvami podvozja, kot so aluminijasta plošča na sprednjem delu, razne opore na dnu in zadnji okvir pričvrščen neposredno na strukturo.

Notranjost M4 kabrioleta je slična kupejevski, z izjemo dodatnih elektronsko nastavljivih športnih sedežev z Air Collar sistemom, za prijetno toplino okoli vratu pri vožnji z zloženo streho. Drugod je zgodba z dodatno opremo in tehnologijo enaka kot pri M4 Coupe.