Zadnja R35 generacija Nissana GT-R se je svetu predstavila že davnega leta 2007. Še vedno vztraja v letošnjem in tudi v prihodnjem letu z novo posebno serijo, ki je žal namenjena le japonskim kupcem. Vsaj zaenkrat napovedi o prihodu na evropska tla ni, zato nekoliko znižajte navdušenje na divje obarvanima modeloma.

Kot je že razvidno iz fotografij gre za unikatno serijo imenovano T-spec, postavljeno na vrh trenutne ponudbe japonskega superšportnika. Prva izmed dveh zanimivih specifikacij je obarvana v Millenium Jade, nekakšen zelenkasto srebren odtenek, in opremljena s paketom Premium. Ta prinaša karbon-keramične zavore, karbonsko krilce, unikatno obrano pokrivalo motorja v rožnatem zlatu, RAYS lahka platišča in posebej nastavljeno vzmetenje s kompleksnimi podrobnostmi. Za takšen primerek bo potrebno odšteti vsaj 119 tisoč evrov.

Drugi član dvojice je odet v Midnight Purple karoserijsko barvo, katero je navdahnil severni sij in podoben odtenek na stari R34 generaciji GT-R. Tukaj so za opremo izbrali Track Edition razvito s strani hišnega specialista NISMO, ki prinaša številne dobrine primerne za brezskrbno uživanje na dirkaški stezi. Kot dodatek so se odločili namestiti še streho in prtljažna vrata iz ogljikovih vlaken. Vijoličasti GT-R T-spec bo na voljo za 131 tisočakov.


Izdelati nameravajo po 100 primerkov vsakega, med kupce pa bodo razdeljeni v nekakšni obliki tombole. Če ste se morda spraševali, kaj pomeni tisti T pred »spec«, je Nissan dejal, da so pomen našli v besedah »trend« in »traction« (oprijem). Namreč po njihovem mnenju je GT-R s svojo napredno tehniko vedno postavljal nove trende, robustnost oprijema v vožnji pa mu prinaša naziv »traction master«.