Tudi Subaru ga bo kmalu imel. Prvega električarja pri hiši namreč in imenoval se bo Solterra.

Gre za športnega terenca, ki je bil razvit skupaj s Toyoto in si z njeno nedavno predstavljeno študijo BZ4X deli marsikateri element. Tudi zunanje gabarite ohranjata enake, torej 4,69 m v dolžino, 1,86 v širino ter 1,65 v višino, medtem ko medosna razdalja meri 285 centimetrov. Oddaljenost od tal ob serijskih 18-palčnih ali opcijskih 20-palčnih obuvalih znaša 21 centimetrov, medtem ko je masa malo pod ali ravno iznad dveh ton. Zavisi od pogona.




Na voljo bosta namreč dva – sprednji ali štirikolesni. V primeru pogona le na sprednji kolesni par bo moč znašala 150 kW, v primer štirikolesnega pa deset več. Pri slednjem bosta za izvor moči skrbela dva identična elektromotorja, kar nakazuje na znamenit Subarujev simetrično razporejen navor. Čeprav je bila to globalna premiera, so se Japonci osredotočili na specifikacije za domač trg. Ta prinaša baterijo s kapaciteto 71 kWh, kar naj bi po njihovih standardih omogočilo avtonomijo do 460 kilometrov, medtem ko bodo WLTP standardi to nekoliko oklestili. Polnjenje bo možno do moči 150 kW v primeru enosmerne polnilne postaje, v primeru izmenične pa zgolj 6,6 kW. Toliko kolikor omogoča hišni wallbox torej.

Tudi v notranjosti je Solterra kopija Toyotine sestrične s kopico digitalnih rešitev, med zanimivejše oblikovalske prijeme pa vsekakor sodijo voznikov instrumentacijski zaslon, ki je postavljen nad volanski obroč.