S 537.095 prodanimi vozili je Dacia v letu 2021 zrasla za 3 odstotke na trgu, ki sta ga dušili pandemija in kriza v oskrbi z elektronskimi sestavnimi deli.

Dacia je obseg prodaje v letu 2021 v primerjavi z letom prej povečala za 3,1 odstotka na 537.095 vozil. Na območju svoje tržne navzočnosti je Dacia svoj tržni delež povečala za 0,1 odstotne točke na 3,5 odstotka. Napredovanje znamke Dacia velja pripisati predvsem uspešnosti novih modelov med fizičnimi kupci. V letu 2021 je Dacia po prodaji osebnih avtomobilov končnim kupcem v Evropi dosegla rekorden 6,2-odstoten tržni delež in se tako uvrstila med najuspešnejše tri znamke v segmentu prodaje v Evropi.

Dacia je po prodaji fizičnim kupcem vodilna znamka osebnih vozil v Franciji in Romuniji in med prvimi petimi na devetih evropskih trgih (Italija, Španija, Portugalska, Belgija, Avstrija, Poljska, Češka, Madžarska in Hrvaška). V Nemčiji je Dacia med prvimi desetimi znamkami, v Maroku pa ostaja vodilna.

Dacia je tudi v Sloveniji sledila globalnemu uspehu, ki ga v prodaji beleži povsem nova družina vozil Sandero in Sandero Stepway. Pri prodaji fizičnim kupcem Sandero v Sloveniji tako zaostaja le za Cliom na lestvici najbolj prodajanih vozil. S 7 odstotnih točk boljšim tržnim deležom od preteklega leta je Sanderu uspel najvišji skok v segmentu.