Medživljenjska prenova najbolj senzibilnega BMW-ja prinaša osveženo zunanjo podobo, ki ne sledi aktualnim nastopaškim smernicam, modernizirano notranjost in najnovejšo tehnologijo, tudi pod motornim pokrovom.

Tam bodo še vedno brneli bencinski, dizelski in priključno-hibridni motorji, popolnoma električnega sklopa žal ne bo. Elektrificirana G20 generacija serije 3 je bila sicer potrjena za kitajski trg, v Evropi bomo morali počakati do naslednje revolucije.

Načrte prenove, kot so jih postavili leta 2020 z večjo serijo 5, zajemajo rahlo pomladitev zunanjosti s tanjšima žarometoma, vendar identično velikostjo ledvičk, čeprav ti dve zaradi kontrasta delujeta večji. Popularna športno obarvana oprema M Sport prinaša bolj odrezav in večji zračnik pod masko, stranski reži pa sta ožji in porinjeni ob rob. Ob straneh bistvenih sprememb ni moč opaziti, je pa preoblikovan zadnji odbijač, s poudarjenim difuzorjem. Nekoliko preoblikovana platišča ostajajo na voljo v dimenzijah od 17- do 19-palcev, obenem so razširili ponudbo karoserijskih barv. Seveda so na vizualnem področju kupcem ponujeni številni okraski, med najbolj mamljivimi so črni dodatki – zadnje krilce, zaključki izpušnih cevi, obrobe oken in zavorne čeljusti.


Ob vstopu v kabino prenovljene serije 3 nas bo pozdravil nov ukrivljen steklen panel, za katerim se skrivajo 12,3-palčni digitalni merilniki in 14,9-palčni osrednji informacijski zaslon, poganja ju najnovejša iDrive 8 programska oprema. Upravljanje instrumentov še vedno poteka v kombinaciji z dotikom in vrtljivim gumbom na sredinski konzoli, fizične tiške klimatske naprave pa so se poslovile, nastavljanje sedaj poteka le preko glavnega zaslona. Prav tako je večjo ročico izbirnika prestav zamenjalo manjše stikalo, obvolanski prestavni ročici sta standardni, enako velja za samozatemnitveno vzvratno ogledalo.

V nosu prenovljene serije 3 bodo predli tehnološko obogateni motorji, vendar celotna struktura ponudbe ostaja nespremenjena. Na dnu bencinske palete ostaja 2-litrski štirivaljni turbobencinar, ki pri 318i ustvari 156 KM in 250 Nm navora, 320i pa zmore 184 KM ter 300 Nm navora, kar se prenaša na zadnji kolesni par preko osmestopenjskega samodejnega menjalnika, na voljo je tudi xDrive štirikolesni pogon. Sledi zmogljivejši 330i, ki iz enake osnove iztisne 245 KM in 400 Nm navora, dovolj za doseg stotice v 5,9 sekundah in najvišjo hitrost 250 km/h.

Prodajna uspešnica 320d, z 2-litrskim dizelskim motorjem je pridobila 48-voltno blago-hibridno tehnologijo in dodatnih električnih 11 KM za pomoč pri pospeševanju. Najvišja moč znaša 190 KM in 400 Nm navora, izbira štirikolesnega pogona ostaja na meniju. Tisti ki prisegajo na uglajenost šestih valjev bodo lahko ubrali pot s 3-litrskim blago-hibridnim dizlom 330d, ki ponuja prijetnih 286 KM in 650 Nm navora. S pomanjkanjem električne različice ostaja najbolj ekološko osveščeni model 330e, sestavljen iz 2-litrskega bencinarja, manjšega elektromotorja in baterije s kapaciteto 12 kWh. Sistemska moč je odmerjena pri 215 kW (292 KM), električna avtonomija pa pri 62 kilometrih.

Vrh ponudbe bosta predstavljala športno obarvana M340i in M340d, oba s 3-litrskim šestvaljnim motorjem in standardnim xDrive štirikolesnim pogonom. Bencinski M340i se ponaša s 374 KM in 500 Nm navora ter 4,4 sekundnim pospeškom do stotice. Dizelski sorodnik iz blago-hibridno podprtega motorja iztisne 340 KM in mogočnih 700 Nm navora, stotico doseže 2 desetinki počasneje. Večina modelov je na voljo v praktični Touring karavanski izvedenki. Prve primerke na cestah pričakujemo že julija letos, ko bi lahko razkrili nove cene – v Nemčiji je vstopni model ocenjen na 43.900 evrov oziroma 45 tisočakov kot Touring.