Tudi v segmentu najbolj prestižnih limuzin konkurenca ne počiva, in ker so pri Maybachu ter Bentleyju dejavni, so morali pri Rolls Royceu ukrepati.

Na tnalo prenove so namreč poslali svojega zastavonošo – limuzino Phantom, ki bo z aktualno osmo generacijo v nekaj letih beležila sto let obstoja. Vseeno gre predvsem kozmetične nadgradnje, ki so najbolj vidne na sprednji hladilni reži ter v nekoliko bolj svetlem ambientu – podobno kot v manjšem modelu Ghost.

Nova zloščena horizontalna črta je bila dodana nad veliko hladilno režo in tako povezuje dnevne luči, kar vozilu doda nekaj sodobnosti v svoji prepoznavni in več desetletni podobi. Mojsrti za svetila so nekoliko spremenili njihovo podobo med polnim (nočnim) delovanjem, prav tako je kupcem na voljo nov set platišč iz nerjavnega jekla. Vendar brez skrbi, še vedno so v ponudbi tista v obliki iz 1920.




V notranjosti je prenovljen zgolj volanski obroč, ki je nekoliko pridobil na svoji debelini. Preostalo je vse enako – vendar le v osnovi. Izdatno je namreč dopolnjen seznam dodatne opreme, ki po novem prinaša srebrno-bel interier imenovan Phantom Platino. Slednji se ponaša z bambusovim tekstilom prevlečenimi zadnjimi sedeži, medtem ko bo prva vrsta še vedno nameščena na usnjeno podlago. Kar nekaj napredka je vidnega na področju povezljivosti, kjer gredo britanski petičneži v korak s časom in svojim kupcem nudijo miniaturni računalniški center. Vendar seveda le in zgolj na zahtevo.

Pod motornim pokrovom še vedno domuje 6,75-litrski twin-turbo V12 postroj z bavarskimi koreninami, čigar 563 KM in 900 Nm bi se redko kdo otepal.