Že res, da je romunska Dacia sinonim ugodnega in predvsem funkciji podvrženega vozila, pa vendar njeni vodilni vsake toliko sprostijo energijo svoih zaposlenih in jim ugodijo s predstavitvijo njihovih idejnih projektov. Med slednje zagotovo sodi študija Manifesto, futuristični koncepti terenec za offroad pustolovščine.

Čeprav je študija daleč od tistega kar najdemo v Dacia salonih, je njeno sporočilo jasno in predstavlja prav vse vrline vozil te znamke – je robustno vozilo kot vse Dacie, namesto ogromnih zaslonov uporablja voznikov mobilnik za prikaz podatkov in z električnim pogonom naznanja sledenje aktualnim trendom v avtomobilizmu. Manifesto nadalje temelji na recikliranih materialih (pluta, plastika, ipd.) in izkazuje okoljsko osveščenost znamke. Skratka, celotna študija, pa čeprav nikoli ne bo ugledala serijske proizvodnje, jasno in na sodoben način prikazuje prav vse glavne adute znamke, ki tudi pri nas beleži odličen prodajni delež.


Dacia bo po besedah svojih vodilnih ostala cenovno ugodna znamka, ki bo ciljala predvsem na racionalne, manj zahtevne in nenazadnje tudi okoljsko osveščene kupce, ki ne hrepenijo po zmogljivejših pogonih temveč cenijo prostornost in lahkotnost modelov znamke Dacia. Več o samem konceptu in njegovih rešitvah pa v spodnjem simpatičnem videu.