Audijev zanimivo kompaktni športnik TT je na ceste v prvi podobi zapeljal leta 1998 in zaradi svojega modernističnega oblikovanje ter dinamičnih lastnosti, nemudoma postal prodajni hit. Po prvi generaciji, sta tudi naslednji dve poželi veliko uspeha in prepričali številne kupce, a v zadnjem času je razred tovrstnih avtomobilov doživel velik udarec, zato se počasi umikajo in dajejo prednost električnim modelom ali križancem. Z letošnjim letom se v zadnji izdaji Final Edition poslavlja tudi Audi TT.

Stuttgartska znamka se je na nek način od TT-ja poslovila že lanskega oktobra, ko so predstavili omejeno serijo Iconic Edition na osnovi surovega RS-a, tokrat zaključujejo proizvodnjo preostalih modelov. Paket opreme Finale Edition bo na voljo od marca naprej, prvi primerki naj bi na ceste zapeljali mesec kasneje. Poslovilne TT-je bomo od povprečja ločili po zunanjih ogledalih, izpušnih ceveh in zadnjem krilcu v črnini, prav tako je so črno obarvane podrobnosti sprednjega odbijača ter zadnji difuzor. Za dodatno popestritev bodo poskrbela 20-palčna mat črna platišča in rdeče zavorne čeljusti. Notranjost krasi razširjen paket usnjenega oblazinjenja, volanski obroč je odet v prijetno alkantaro z rdečim prešitjem, ki se razteza tudi na sedežih in preprogah. Bogatejša standardna oprema vključuje tehnološki paket z Audi Connect storitvami, odlično Bang & Olufsen ozvočenje, vzvratno kamero in pripomoček za parkiranje.

Final Edition opremo bo mogoče kombinirati z vsemi različicami, z izjemo najmočnejšega TT RS. Vstopnega TT 40 TFSI poganja 2-litrski štirivaljni turbobencinar s 197 KM in 320 Nm navora, stopničko više predstavlja 45 TFSI z enako enoto, vendar močjo povečano na 245 KM ter 370 Nm navora. Najzmogljivejši TT Final Edition bo TTS z 2-litrskim motorjem, ki zmore 320 KM in 400 Nm navora, kar je dovolj za doseg stotice v 4,5 sekundah. Vsi bodo na voljo v kupjevski ali roadster obliki. Ime TT se sicer ne bo padlo v pozabo, saj se bo športni kupe v naslednjih nekaj letih prelevil v električnega križanca.