Hyundai je odgrnil pregrinjala s prenovljene izdaje tretje generacije malčka i10, ki se ponaša z osveženim oblikovanjem, sodobnejšo tehnologijo in športno različico N Line, ki se zgleduje po visokozmogljivih modelih oddelka N. Prenovljenega i10 so obogatili naprednimi funkcijami povezljivosti in povečanim udobjem, da bo še bolj konkurenčen v svojem segmentu.

Čeprav so številni proizvajali pozabili na ta segment kompaktnih mesnih avtomobilov, Hyundaijev najmanjši član, ki je premiero v tej obliki doživel leta 2019, še vedno vztraja na trgu. Oblikovna pomlad je prinesla bolj drzno, skoraj športno obarvano podobo, ki poudarja nizko strešno linijo in razmeroma dolgo medosno razdaljo. Spremenili so sprednja LED žarometa in zadnjo osvetlitev, namestili novo mrežo maske z umeščenimi dnevnimi svetili in sveža 15-palčna platišča. Kupce bo morda najbolj navdušil športni paket opreme N Line, ki obsega spremenjeno masko, odbijače, rdeče okrasne elemente in nova 16-platišča.

V notranjosti prenovljenega Hyundaija i10 bomo našli ambientalno osvetlitev v modri za sprednja potnika. Novost je barvni paket Purple, s sedeži prevlečenimi v tkanino s karirastim vzorcem (tartan) v vijolični barvi, vijolične šive drugod po kabini in v enakem odtenku prevlečen zračnike, ki podarja igrivo narav mesnega malčka. Za boljšo povezanost in nenazadnje izboljšano udobje med vožnjo, bo poskrbela tehnološka izboljšava kabine. Posodobljeni i10 se pohvali s standardnim 4,2-palčnim zaslonom med merilniki, USB-C polnilnimi priključki, drugo generacijo sistema eCall, spletnim posodabljanjem navigacije, 8-palčnimi informacijskim zaslonom na dotik, brezžično povezljivostjo s storitvama Apple CarPlay in Android Auto ter brezžično polnilnico mobilnih naprav.

Napredek na področju varnosti zastopajo nove standardno vgrajene funkcije sistema Smart Sense, kamor spadajo sistem za izogib naleta, sedaj tudi s prepoznavanjem kolesarjev, sistem za ohranjanje voznega pasu in opozorilnik na odprta vrata zadaj. Hyundai i10 ostaja izredno uporabna izbira v svojem razredu, saj ponuja 252-litrski prtljažnik, razširljiv na 1.050 litrov, zložljivo zadnjo klop in standardno vzvratno kamero.

Kaj bo poganjalo prenovljenega i10 pri Hyundaiju še ne razkrivajo, a pričakujemo lahko ohranitev aktualne palete, sestavljen iz litrskega trivaljnika s 67 KM, 1,2-litrskega štirivaljnika s 84 KM in prisilno polnjene trivaljne enote s 100 KM. Proizvodnja se bo pričela aprila letos v Hyundaijevi proizvodni tovarni v Izmitu v Turčiji. Prve primerke pričakujemo na evropskih cestah predvidoma v drugi polovici leta.