Honda je na nedavnem medijskem dogodku v Nemčiji razkrila številne novosti za evropski trg, med katere spada tudi popolnoma novi ZR-V, prikladni SUV v segmentu C, s katerim ponujajo odlično kombinacijo uporabnosti in prikladnega oblikovanja. V njihovi paleti se bo novi ZR-V uvrstil med manjšega HR-V in večjega CR-V.

Z novim ZR-V ciljajo na mlajše kupce, ki iščejo zabavnega sopotnika pri aktivnem življenjskem slogu. Pod površjem ZR-V se skriva sodobna hibridna tehnologija, podobna kot pri novem Civicu e:HEV, ki združuje zmogljivost 2-litrskega štirivaljnega bencinskega motorja z Atkinsonovim ciklom, samodejni menjalnik in dvojec elektromotorjev, s katerima zagotavljajo odzivno pospeševanje. Klasičen motor, tako kot pri ostalih e:HEV hibridih večino časa le ustvarja energijo za napajanje baterije in ne poganja koles neposredno. Kolikšna je zmogljivost pogonskega sklopa še ne razkrivajo, pričakujemo podobne številke kot pri Civicu, torej 135 kW (184 KM) in 315 Nm navora.

Novega ZR-V v osnovi podpira enaka platforma kot Civica, s čimer so inženirji uspeli doseči razmeroma športno naravnano dinamiko, kljub neprimerni privzdignjeni SUV obliki. K temu močno prispevata uravnoteženo krmiljenje z veliko povratnimi informacijami in večvodilno vpetje vzmetenja zadaj. Na cesti bomo novega ZR-V prepoznali po nekaterih svojevrstnih potezah, združenih s tipičnimi Hondinimi trenutnimi smernicami. Spredaj ga definirata tanjša LED žarometa, ločena maska hladilnika v črni barvi, odbijač je razmeroma odrezav, kar se s strani nadaljuje z nasprotno elegantno bočno linijo brez večjih poudarkov. Zadaj se zaključi s preprostimi linijami, vzdolžnima lučema in velikimi prtljažnimi vrati.

ZR-V gradi na Civicu in zaradi svojih SUV-jevskih dimenzij ponuja nekoliko večjem udobje in prostornost, namreč v kabini ponuja številne inovativne shranjevalne površine, sam prtljažni prostor lahko z zloženo zadnje klopjo nudi do 1.291 litrov prostornine, v standardni postavitvi pa 380 litrov. Notranji ambient močno spominja na kombilimuzinskega brata, z vzdolžno tematiko razporeditve armaturne plošče, 9-palčnim osrednjim informacijskim zaslonom, vrtljivimi gumbi za prilagajanje klimatske naprave, digitaliziranimi merilniki in tipkami izbirnika vožnje na sredinski konzoli. Za prijetno počutje bodo skrbeli kakovostni materiali oblazinjenja in ambientalna osvetlitev. Dinamično začrtani tekmec Volkswagna Tiguan in Nissana Qashqai bo v prodajne salone zapeljal predvidoma jeseni letos.