Audi na poti do električne prihodnosti stopa velike korake naprej, pri čemer se še posebej osredotočajo na družino Q4 e-tron, kar kaže tudi aktualna posodobitev. Ti električni modeli ključno vlogo pri impresivni 51-odstotni rasti dobav v prvi polovici letošnjega leta. Audi bo zato naslednje leto na trg poslal celovito nadgrajeno serijo Q4 e-tron.
Za izboljšanje delovanja vozil in večjo privlačnost med potencialnimi kupci so storili veliko pomembnih sprememb. Med najpomembnejšimi pridobitvami je izboljšana učinkovitost polnjenja, saj bodo imeli pomlajeni modeli Q4 e-tron večjo moč polnjenja z enosmernim tokom, ki bo lahko v optimalnih razmerah baterijo od 10 do 80 odstotkov oskrbelo v samo 28 minutah. Modeli Quattro lahko zdaj dosežejo največjo moč polnjenja 175 kW. Vzporedno je bila zelo pomembna zaščita baterije z uporabno kapaciteto 77 kWh, ki bo podaljšala njeno življenjsko dobo, saj sistem omejuje polnjenje na 80 odstotkov. Za lažje načrtovanje poti pa bo sistem dal prednost zmogljivim polnilnim postajam, kar pomeni manj čakanja in več vožnje.
Seveda niso spregledali pogonskega sistema, ki pri vseh različicah na zadnji osi uporablja prenovljen trajno vzbujen sinhroni motor PSM. S to nadgradnjo so zagotovili večjo učinkovitost porabe energije, večjo moč in večji doseg. Na voljo ostajajo model Q4 45 z zadnjim pogonom in 210 kW (286 KM), 45 quattro z enako zmogljivostjo in 55 quattro z 254 kW (340 KM), ki lahko stotico doseže v 5,4 sekunde. Pri vseh različicah je sedaj najvišja hitrost omejena na 180 km/h. Audijevi inženirji so se med drugim lotili še urejanja vzmetenja, ki je sedaj prilagojen za bolj uravnoteženo in udobno vozno dinamiko, doplačljivo 15 mm nižje športno vzmetenje pa nudi še več odzivnosti krmiljenja ter boljše podajanje informacij med vožnjo.
Bogatejša zasedba voznih in varnostnih pripomočkov vključuje nov sistem samodejne menjave voznega pasu, ki deluje v povezavi z aktivnim tempomatom, kar prinaša več vernosti med vožnjo po avtocesti. Med standardno opremo lahko pri vseh izvedenkah sedaj pričakujemo navigacijo MMI plus, sistem Audi connect, povsem digitalizirano 10,25-palčno instrumentno ploščo, električno pomična prtljažna vrata in ogrevana sprednja sedeža. Poleg novo pridobljenih sistemov bo potnike v kabini razvajala večja tišina zavoljo dodatne zvočne izolacije, hkrati so Q4 e-tron namenili unikatno zvočno identiteto, ki se vključi pri hitrosti do 25 km/h.
Vse večje povpraševanje po modelih Q4 e-tron bodo pri Audiju naslovili s pričetkom izdelave v tovarni v Bruslju, kjer že sestavljajo večja modela Q8 e-tron in Q8 Sportback e-tron. Pri štirih krogih, tako kot pri večini evropskih znamk, nameravajo vso energijo in razvoj usmeriti v proizvodnjo električnih modelov, saj si prizadevajo do leta 2025 postati ogljično nevtralni.