Porsche je po dolgem čakanju in številnih dražilcih naposled razkril novo, povsem električno generacijo uspešnega SUV-ja Macan. Druga generacija predstavlja velik napredek na vseh področjih, predvsem pa izstopa z izključno električnim pogonom. Razvaja z zmogljivimi sklopi z največ 639 KM, dosegom krepko preko meje 500 kilometrov, napredno tehnologijo in vsakodnevno uporabnostjo, ter nenazadnje svežim družinskim slogom oblikovanja.

Električni Macan bo sprva na voljo v dveh okusih, kot Macan 4 in Turbo, vsak pa po zadoščal potrebe različnega profila kupcev. Obe izvedenki poganja najnovejša generacija elektromotorjev, ki dosegajo visoke standardne električne zmogljivosti. Macan 4 premore 300 kW (408 KM) in 650 Nm navora, kar zagotavlja prijetne pospeške do stotice v 5,2 sekunde, bolj poskočni Macan Turbo pa nudi 470 kW (639 KM) ter 1.130 Nm navora, kar pospešek skrajša na 3,3 sekunde. Najvišja hitrost pri Macanu 4 znaša 220 km/h, Turbo lahko doseže največ 260 km/h.

Pri obeh se energija shranjuje v zajetni litij-ionski bateriji z bruto kapaciteto 100 kWh (95 kWh neto), katero je mogoče polniti preko standardnega izmeničnega toka z močjo 11 kW, medtem ko napredna 800-volna arhitektura omogoča bliskovito enosmerno polnjenje z 270 kW – 10 do 80 odstotkov energije je povrnjene v samo 21 minutah. V kombiniranem režimu lahko vstopni Macan 4 brez vmesnega polnjenja prevozi do 613 kilometrov, zmogljivejši pogonski sklop pri Turbu pa enak dosežek skrajša na 591 kilometrov, med vožnjo pa lahko napredni sistem ob regenerativnem zaviranju polni baterijo s kar 240 kW moči.

Zunanja podoba novega Macana ohranja Porschejevo prepoznavno oblikovno DNK, saj z elegantnimi proporci in dinamičnimi linijami ustvarja prepričljivo podobo. Sprednja žarometa z možnostjo matrične LED tehnologije sledita slogu električnega brata Taycan, zadaj ga krasi tridimenzionalno oblikovani vzdolžni svetilni element, strešno krilce je zavoljo aerodinamike nadomestil dvižni spojler skrit na robu prtljažnih vrat, aerodinamično optimizirana platišča pa so zrasla na največ 22-palcev. Izboljšana aerodinamika, ki jo omogoča sistem Porsche Active Aerodynamics, prispeva k večjemu dosegu in učinkovitosti. V notranjosti Macan ponuja večji notranji prostor in praktičnost s 540 litri prtljažnega prostora zadaj in dodatnimi 84 litri pod sprednjim pokrovom ter razkošno opremo, kljub temu, da ni bistveno večji od predhodnika – 58 mm daljši skupno in 86 mm daljši v medosju.

Tehnološka inovativnost je temelj doživetja Macana, saj napredne funkcije povezljivosti, vključno z do tremi zasloni in zaslonom za razširjeno resničnost, izboljšujejo vozniško izkušnjo. Pred voznikom so tako prepoznavni ukrivljeni 12,6-palčni digitalni merilniki, osrednji zaslon na dotik meri 10,9 palcev, za sopotnika pa je na voljo dodatni 10,9-palčni zaslon za krajšanje dolgčasa na daljših poteh. Integracija operacijskega sistema Android Automotive OS in sistema Porsche Communication Management povzdiguje računalniško zmogljivost in povezljivost ter ponuja nemoten dostop do bistvenih funkcij in aplikacij tretjih oseb.

Vozno dinamiko dodatno izboljšujejo funkcije, kot so pogon na vsa kolesa, sistem Porsche Traction Management, vektoring navora, adaptivno zračno vzmetenje in opcijsko krmiljenje zadnje osi do pet stopinj, ki zagotavljajo izjemno vodljivost z obračalnim krogom zgolj 11,1 metra in stabilnost pri višji hitrosti. Porschejeva zavezanost k trajnostnemu razvoju je bila ves čas del razvoja Macana, saj so v notranjosti uporabljeni ekološki materiali, proizvodni procesi pa potekajo na način, ki je nevtralen z vidika emisij ogljika. Zgodba o uspehu modela Macan, ki je bil od leta 2014 po vsem svetu izdelan v več kot 800 tisoč primerkih, se nadaljuje z njegovim popolnoma električnim naslednikom, ki je trajnostno proizveden v Porschejevi tovarni v Leipzigu. Dobave novih modelov so predvidene v drugi polovici leta, kupcem pa bodo ponudili prepričljivo kombinacijo zmogljivosti, razkošja in ekološke ozaveščenosti v segmentu športnih SUV-jev.