McLaren je odgrnil pregrinjala z novega modela Artura Spider, prvega hišnega kabrioleta s hibridnim pogonskim sklopom. Drugi član linije Artura zajema bistvene izboljšave moči, zmogljivosti in voznikove vključenosti, hkrati pa uvaja užitek vožnje z odprto streho. Vse novitete Spiderja so bile hkrati predstavljene za kupejevsko izvedenko. Dvojec visokozmogljivih športnikov pokriva uporabo na dirkališčih ali vsakodnevne vožnje, hkrat omogočata skoraj neslišni električni pogon, idealen za mestna okolja.

Artura Spider je skrbno izdelana s poudarkom na voznikovi vključenosti v vožnjo, okretnosti, učinkovitosti in seveda udobju. Zložljivo trdo streho je mogoče električno upravljati v samo 11 sekundah, kar zagotavlja hitre preklop med kupejem in občutkom vetra v laseh. Z McLarnovo filozofijo super lahkega inženiringa Artura Spider dosega suho maso le 1.457 kilogramov, kar ga uvršča med najlažje kabriolete med konkurenti. Arhitektura MCLA (Carbon Lightweight Architecture) zagotavlja čvrsto platformo brez izgube togosti, tudi če je streha zložena. Inovativna ethernetna električna arhitektura povečuje zmogljivost in hitrost prenosa podatkov, kar je ključna lastnost modela Artura Spider.

Ponovno kalibriran visokozmogljiv hibridni pogonski sklop modela Artura Spider iz 3-litrskega V6 motorja iztisne 20 KM več kot prej, sistemska moč tako znaša 700 KM in 720 Nm navora. Kompaktni šestvaljnik z majo zgolj 160 kilogramov, doseže več kot 200 KM na liter prostornine, zahvaljujoč inovativni zasnovi in postavitvi dveh turbinskih polnilnikov. Za prenos moči skrbi osemstopenjski samodejni menjalnik, posebej zasnovan za hibridni pogonski sklop, opremljen s funkcijo predhodnega polnjenja za hitrejše menjavanje prestav. Elektronsko krmiljen diferencial optimizira stabilnost in okretnost s prilagajanjem delovanja. Vse izboljšave poskrbijo za pospešek do stotice v 3 sekundah in najvišjo hitrost 330 km/h.

Dinamično natančnost Arture Spider povečujejo novi nosilci pogonskega sklopa, ki optimizirajo stabilnost, občutek pri krmiljenju in splošno okretnost. Zadnje vzmetenje in sistem Proactive Damping Control dodatno izboljšata vozne lastnosti, področje oprijema pa krepijo Pirellijeva tehnologija CyberTMTyre, integrirana z elektronskimi sistemi na krovu in asimetrične P Zero pnevmatike. Za varno zaviranje pri visoki obremenitvi je zadolžen napreden zavorni sistem s karbon-keramičnimi diski in aluminijastimi čeljustmi. Artura ponuja štiri načine vožnje – popolnoma električni, Comfort, Sport in Track za uporabo na stezi.

Vizualno Artura Spider ohranja značilne oblikovne elemente, hkrati pa vključuje zložljivo trdo streho. Inovativni aerotermični hladilni sistem skupaj s preoblikovanimi zadnjim delom in obrobo vetrobranskega stekla optimizira pretok zraka in zmanjšuje bingljanje v kabini. Notranjost je tako kot pri vsakem dosedanjem izdelku britanske znamke osredotočena na voznika, hkrati premore sodoben infor-zabavni in povezovalni sistem, ki ponuja zrcaljenje pametnega telefona ter napredne vozne pripomočke. Sedeži McLaren Clubsport zagotavljajo optimalno oporo in prilagodljivost tako za vožnjo po cesti kot po stezi.

S široko paleto možnosti prilagajanja in podaljšanih garancij se cena Arture Spider na britanskem trgu začne pri 221.500 funtih (258.964 evrih) ponuja neprimerljivo zmogljivost, prefinjenost in razkošje v segmentu superšportnih kabrioletov.