Goodyearove pnevmatike Marathon Coach in Ultra Grip Coach s svojo nosilnostjo v celoti ustrezajo predlaganim spremembam EU glede dovoljene skupne mase vozil v javnem potniškem prometu.

Povprečna teža potnikov in njihove prtljage je v zadnjih letih vidno narasla, zato Evropska komisija v sklopu prizadevanj za učinkovitejši transport ter zmanjševanje izpustov ogljikovega dioksida predlaga povečanje dovoljene mase gospodarskih vozil za prevoz potnikov, in sicer z 18 na 19 ton. Zahteva, ki naj bi v veljavo vstopila leta 2018, bi vozilom dovoljevala osno obremenitev 7,5 ton na sprednji osi v kombinaciji z 11,5-tonsko osno obremenitvijo na pogonski osi.

Goodyear Dunlop, eden izmed vodilnih proizvajalcev pnevmatik, v svoji široki ponudbi že zagotavlja pnevmatike, ki s svojo nosilnostjo ustrezajo predlaganim spremembam. Dimenziji 295/80R22.5 in 315/80R22.5 Goodyearovih pnevmatik za vse osne pozicije Marathon Coach in zimskih pnevmatik Ultra Grip Coach za pogonsko os imata namreč indeks nosilnosti 154 oziroma 156, kar pomeni, da je nosilnost pnevmatik 3750 kg oziroma 4000 kg. Namestitev pnevmatik Goodyear Marathon Coach na sprednjo os tako popolnoma ustreza zahtevi po 7,5-tonski osni obremenitvi.

Omenjene pnevmatike so odlična izbira za avtobusne prevoznike, saj omogočajo veliko nosilnost in številne prevožene kilometre, potnikom pa zagotavljajo nadvse udobno vožnjo. Tako Goodyear Marathon Coach kot tudi Ultra Grip Coach se namreč ponašata s tehnologijo TravelMax, ki vsebuje zmes Silefex za tekalno plast, asimetričen dezen in najsodobnejša kordna ogrodja. Pri tem je pnevmatika Marathon Coach primerna za vse osne pozicije in vse letne čase, njen edinstven asimetričen dezen, ki ga je Goodyear razvil posebej za to pnevmatiko, pa ponuja rešitev za neenakomerno obrabo ter je prvi tovrstni dezen, izrecno namenjen pnevmatikam za avtobuse. Ultra Grip Coach pa je pnevmatika za pogonsko os, ki je posebej namenjena za zimske razmere, saj se ponaša z izboljšanim oprijemom na snegu in izpolnjuje težkim zahtevam tega letnega časa. Pnevmatika tako predstavlja idealno rešitev za vozila, ki opravljajo prevoze v Nordijskih državah in alpskih območjih, kjer so poledenele ceste nekaj vsakdanjega, nenadno sneženje pa lahko povzroči občutne zamude. Poleg odličnega oprijema v zimskih razmerah dezen tekalne plasti in njena širina obenem zagotavljata tudi nizko raven hrupa, kar za potnike pomeni udobnejšo vožnjo.