Peugeot je za svojega mednarodnega ambasadorja izbral Novaka Djokovića, ikono svetovnega tenisa. S tem partnerstvom je Peugeot potrdil in ojačal svojo strategijo na področju tenisa, in to istega leta kot praznuje 30. obletnico partnerstva z Roland Garrosom, odprtim prvenstvom Francije.

Partnerstvo mednarodnega pomena za blagovno znamko

Svetovni sloves Novaka Djokovića in še posebej njegova prepoznavnost na Kitajskem, največjem avtomobilskem trgu na svetu, sta bila odločilnega pomena pri sklenitvi tega partnerstva.


Tenis sodi med tiste panoge, v katerih je Peugeot prisoten že dolgo vrsto let, o čemer priča tudi 30. obletnica partnerstva med znamko in odprtim prvenstvom Francije, Roland Garrosom.

S sklenitvijo triletnega partnerstva z Novakom Djokovićem je znamka Peugeot pridobila pravico do uporabe njegove slike v okviru vseh služb, v vseh oglaševalnih medijih in na vseh ozemljih. Novak Djoković bo logo znamke Peugeot nosil na levem rokavu in to na vseh turnirjih, ki se jih bo udeležil.

Osebnost v skladu z vrednotami blagovne znamke


Novak Djoković, ki se je s svojo osebnostjo hitro uveljavil kot št. 2 svetovnega tenisa, pooseblja vrednote znamke Peugeot: zahtevnost, videz, emocije. Novak Djoković je ob tem izjavil: “Zelo sem vesel, da bom lahko zastopal veliko francosko znamko avtomobilov, ki jo poznajo po celem svetu in ima več kot 200 let industrijske zgodovine. V mojih očeh Peugeot pooseblja francosko eleganco, prefinjenost in nekakšen izraz umetnosti do življenja”.

Novak Djoković bo letošnjo sezono začel 13. januarja 2014 na odprtem prvenstvu Avstralije.