Kar nekaj Oplovih avtomobilov se lahko pohvali s kultnim statusom. Med njimi so denimo Manta, Opel GT in Monza. Njihovo oz. Oplovo formulo uspeha je s premierno predstavitvijo pred natanko 25. leti, na avtomobilski razstavi IAA 1989 v Frankfurtu, uspešno prevzela tudi Calibra.

Lep športni kupe, tekočih oblikovnih potez je bil izredno napreden. Postavljal se je z najboljšim koeficientom zračnega upora med serijsko izdelanimi avtomobili, posamično vpetimi kolesi, obesami s poševnimi vodili zadaj, opcijskim štirikolesnim pogonom, sodobnimi bencinski motorji, s serijskim katalizatorjem izpušnih plinov, nadzorovanim v zaprtem krogu in še marsičem, daleč pred časom v katerem je zapeljal med kupce. To je potrdila tudi zmaga v izboru Zlati volan 1990, najprestižnejša avtomobilska nagrada v Nemčiji.

calibra zad

Kot datum uradnega konca izdelave je zabeležen 29. avgust 1997. V sedmih letih je bilo izdelanih 238.647 Caliber. Od prvotno načrtovanih 20.000 izdelanih avtomobilov letno, se je obseg letne izdelave dvignil na 60.000, k čemu je pripomogla tudi izdelava v finski tovarni Valmet Automotive. Calibra se je najbolje prodajala v Nemčiji, Veliki Britaniji, Italiji, Španiji in Franciji. Kupci so najbolj stavili za vstopno različico z motorjem največje moči 85 kW (115 KM), za katero se jih je odločilo 130.000. Druga najbolj množično prodajana Calibra je bila različica z dvolitrskim motorjem največje moči 110 kW (150 KM), za katero se je odločilo 61.000 kupcev.