Chevrolet je lani postal pokrovitelj znamenitega angleškega nogometnega kluba Manchester United, ki ima zaradi svoje tradicije in zvezdniških igralcev veliko odmevnost po vsem svetu. Chevrolet, ki bo čez dve leti sicer zapustil evropski trg, letno za svoj napis na igralskih dresih odšteje okrog 60 milijonov evrov in zato pričakuje, da bi njihove avtomobile uporabljali tudi vodilni igralci kluba.

Zvezdniki, kot sta Wayne Rooney ali Robin van Persie, so pogosto tarča britanskih (in svetovnih) rumenih medijev in če paparaci ujamejo igralca med vožnjo Chevroletovega avtomobila, bi to za ameriško znamko pomenilo reklamo in del pokroviteljskega vložka bi se tako povrnil.

Toda igralci se požvižgajo na razpoložljive avtomobile. Chevrolet je igralcem zagotovil 15 camarov in corvette stingrayev, s klasičnimi ameriškimi mišičnjaki pa se namesto zvezdnikov vozijo zaposleni v klubu. Igralci imajo radi bolj prestižne range roverje, porscheje ali bentleyje, v svojih pogodbah pa kljub znatnemu Chevroletovemu vložku nimajo določila, da bi morali obvezno voziti njihove avtomobile.