Na Custombike Showu v nemškem Bad Salzufnu je pred množico navdušenih obiskovalcev, novinarjev in fotografov družba Akrapovič predstavila svoj novi promocijski motocikel Full Moon.

Izjemen motocikel so v družbi Akrapovič izdelali s pomočjo slovenske delavnice za predelavo motociklov Dreamachine Motorcycles, s katero so leta 2011 izdelali tudi legendarnega Morsusa. Full Moon je – tako kot njegov predhodnik – enkraten in tehnično zanimiv promocijski motocikel družbe Akrapovič. Full Moon se že na pogled popolnoma razlikuje od predhodnika; je sicer nadaljevanje Morsusove zgodbe, toda ima drugačen karakter. Pečat mu daje retro oblika s tehnologijo izdelave (globoki vlek, leseni model), podobno tisti iz obdobja ročno izdelanih prestižnih maloserijskih limuzin – da bi tako navdušila še vse tiste, ki so morebiti ob Morsusu ostali hladni.

Full Moon je fuzija visoke tehnologije, retro streamlinea, steampunkovskih oblikovalskih načel in prestiža  bondovskih vozil; od plovil, letal do avtomobilov. Komponente so premišljeno izbrane, oblika pa odkriva popolnoma nove rešitve, ki so bile prvič uporabljene na custom motociklih. Full Moon tako namenoma ne spada v nobeno od kategorij motociklov; lahko je povsod in nikjer, predvsem pa je samosvoj.


Za izdelavo motocikla, ki ga poganja agregat S&S Knucklehead s prostornino 1524-kubičnih centimetrov in ki se oglaša prek para posebno zanj izdelanega izpušnega sistema – seveda Akrapovič, je bilo vloženih 800 ur dela. Okvir in karoserijski deli so v celoti izdelani iz pločevine ter so nadgradnja paru izpušnih sistemov. Karoserija je tako del izpušnega sistema, je njegov integralni del, zato je celotni motocikel pravzaprav izpušni sistem.

Izstopa sprednje kolo, ki je konstrukcijsko karbonsko, saj aluminijasti obroč in pesto povezujeta dve karbonski rondeli. Z velikostjo 30 palcev so njegove dimenzije ekstremne, novost pa je izvedba, ki je v kompozitni obliki med predelavami v tej velikosti še ni bilo zaslediti. Prav tako je novost kompozitni zavorni kolut, ki ga v teh dimenzijah na motociklih tudi še ni bilo mogoče videti. Upravljanje je popolnoma avtomatizirano, kar omogoča izvedbo minimalističnih rešitev na krmilu, brez vidnih napeljav, ki so sicer nujne za funkcioniranje motocikla. Parkiran lahko prosto stoji, to mu omogoča hidravlično vzmetenje. Motocikel je torej edinstven v vseh pogledih in v družbi Akrapovič so nanj zelo ponosni.

image010 wp