Po mesecih izzivov so se prodajalci odpeljali novim kupcem naproti. Inovativen način zaposlovanja je izmed 790 kandidatov izluščil štiri nove prodajalce, ki bodo vsak na svoj način približevali znamko kupcem.

Zgodba se je pričela pri podjetju Autocommerce, d.o.o. v Ljubljani. Zaradi mladosti, ki jo izžareva blagovna znamka smart, so si lahko privoščili precej nevsakdanji pristop iskanja novih prodajalcev. Vse se je pričelo z zaposlitvenim oglasom, na katerega se je odzvalo kar 790 kandidatov. Tako so se pričeli izzivi. Od iskanja parkirnega mesta, do prodaje nevsakdanjih izdelkov preko spleta. Tjaša, Dorjan, Gašper in Gregor so danes v salonu vozil Mercedes-Benz in Smart na Baragovi prevzeli vsak svojega smarta.

Fantje so dobili smart forfour, Tjaša bo zapeljevala z novim fortwo. Rasto Oderlap, direktor podjetja Autocommerce je ob predaji ključev mladi ekipi zaželel čim boljše rezultate. Pohvalil jih je, da je prav njim uspelo izmed vseh kandidatov in da celoten projekt budno spremlja tudi koncern Daimler A.G. Gre namreč za prvi tovrstni projekt v Evropi in z zanimanjem ga opazujejo tudi vodilni na področju oglaševanja blagovne znamke smart. Prav lahko se zgodi, da bo prav Slovenija, s svojim inovativnim načinom prodaje, postavila nove temelje za celotno blagovno znamko.

Andrej Bergant, direktor prodaje vozil Mercedes-Benz in Smart je ob predaji vozil poudaril, da so prodajalci postali hkrati tudi ambasadorji najmlajše Daimlerjeve znamke smart in da ga veseli ekipni duh in mladostna energija, ki jo ekipa izžareva. Izbor smart prodajalcev je ustvaril ne le štiri nove prodajalce temveč celo odlično ekipo z veliko medsebojne kolegialnosti, ki kar kliče po novih izzivih.

smart (2)