Znamka Peugeot tudi v novembru nadaljuje z odlično prodajo na slovenskem trgu. V novembru je Peugeot zabeležil najboljši rezultat tržnega deleža v prodaji fizičnim osebam.

Levja znamka je novembra registrirala 246 vozil in s tem dosegla odličen 12% tržni delež. Prvo mesto v prodaji fizičnim osebam je znamka dosegla tudi v skupnem rezultatu meseca oktobra in novembra.

Izjemne rezultate poganja pestra modelna paleta, od najmanjšega mestnega leva 208, priljubljenih športnih terencev 2008, 3008, 5008 pa vse do elegantne limuzine 508.

Peugeot 208 je bil najbolje prodajani model v novembru v Sloveniji v prodaji fizičnim osebam. Takoj za njim se je na drugo mesto uvrstil priljubljeni model 2008, ki je bil najbolje prodajani model v skupni prodaji in v prodaji fizičnim osebam v mesecu oktobru v Sloveniji.


Znamka Peugeot tako krepi svoj položaj na trgu, ne samo v Sloveniji, temveč tudi v Evropi ter prav tako beleži izvrstne rezultate pri prodaji električnih vozil. Peugeot e-208 in Peugeot e-2008 s 100 % električnim pogonom sta na številnih trgih dosegla izjemen uspeh, saj je bilo proizvedenih že več kot 90.000 primerkov. V Sloveniji pa se oba modela uvrščata med osem najbolj prodajanih 100% električnih vozil v novembru.