Divji bikci iz Sant’Agante Bolognese se bahajo z novim prodajnim dosežkom, saj so uspeli prodati že kar 20 tisoč Huracánov, velik mejnik za znamko dragih športnih avtomobilov je dosegel najbolj zmogljiv STO, obarvan v Grigio Achesto sivo karoserijsko barvo, namenjen v Monako.

Lamborghini razkriva, da so največ primerkov odposlali v severno Ameriki, namreč premožni kupci iz ZDA so v osmih letih pokupili kar tretjino celotne proizvodnje. V tem času je sicer luč ugledalo kar 12 različnih cestno legalnih izvedenk in tri dirkalne oblike Huracana. Američanom sledijo kupci v Združenem kraljestvi in na Kitajskem, največ, kar 71 odstotkov si jih je izbralo kupeja, 29 odstotkov pa jih je obralo pot brez strehe.

Za lažjo predstavo ogromne prodajne številke, v desetih letih proizvodnje predhodnika Gallardo, so uspeli prodati 14.022 primerkov, Huracán pa še vedno vztrajno nadaljuje svoj pohod – pred nekaj tedni so namreč razkrili novo izvedenko Tecnica. Najuspešnejše posamično leto je bilo 2021, ko je iz tovarne v Bologni zapeljalo rekordnih 2.586 Huracánov.

»Ob njegovi predstavitvi smo dejali, da Lamborghini z modelom Huracán piše novo poglavje v svoji veliki zgodovini,« pravi predsednik in izvršni direktor podjetja Automobili Lamborghini, Stephan Winkelmann. »Huracán je od svoje premiere dalje dosegel evolucijo na področju oblikovanja, tehnološkega znanja, voznih pustolovščin, rekordov na dirkališčih in prodajnih rekordov.«