Manj kot leto dni po razkritju makete, s katero je bil predstavljen nov koncept, in zgolj pet mesecev po začetku programa testiranj na dirkališču, je ekipa Peugeot TotalEnergies v petek, 20.5. v Portimau razkrila svoj dirkalnik: PEUGEOT 9X8, hibridni Hypercar s štirikolesnim pogonom. Julija pa bo dočakal svoj tekmovalni debi v Monzi, na 4. dirki svetovnega vzdržljivostnega prvenstva FIA sezone 2022 (WEC). PEUGEOT je že začel odštevati.

  1. julija 2022 se bo v italijanski Monzi začela nova doba za PEUGEOT in za vzdržljivostne dirke. Po zmagovitih dirkalnikih 905 in 908 bo na steze tekmovanj svetovnega vzdržljivostnega prvenstva vstopil PEUGEOT 9X8. Najnovejša izvirna kreacija francoske znamke bo v to disciplino vnesla še nikoli poprej videno oblikovno zasnovo.

Revolucionarni Hypercar, ki takoj pritegne pozornost s svojim zadnjim delom brez spojlerja, izpolnjuje zahteve novega pravilnika kategorije Le Mans Hypercar (LMH) ACO/FIA, ki je lažje dostopna kot LMP1 vendar prav tako konkurenčna. PEUGEOT 9X8 pooseblja strategijo znamke PEUGEOT z značilnim videzom, ki ga zaznamujeta mačja drža in edinstveno elegantna silhueta, s prepoznavnimi identifikacijskimi elementi znamke, kot so optični bloki in svetlobni podpis s tremi levjimi kremplji, tipičnimi za modele serijske proizvodnje in s strokovno podkovanim tehnološkim znanjem s področja hibridnega in električnega pogona, ki sta ključnega pomena za energetski prehod. Nadalje tudi poudarja prizadevanja znamke za odličnost na področju tekmovanj in v odnosih do strank. Zapeljiva oblikovna zasnova, emocije za užitke v vožnji in strast do tekmovalnega športa ter tehnološka odličnost: ti trije temeljni stebri znamke PEUGEOT stojijo za ambicioznim programom tekmovanj, ki bo zaznamoval povratek znamke na vzdržljivostne dirke, zlasti na dirko 24 ur Le Mansa, ki je kot povsem izven standardna preizkušnja najbolj idealna za oceno in potrditev zmogljivosti in
inovativnih tehnologij. S temi ambicijami se je PEUGEOT odločil sprejeti ta izziv skupaj s svojo ekipo in dirkalnikom.