Pri »apeninskem konjičku« so v zameno za neimenovano (a močno zasoljeno, če držijo špekulacije o štirih milijonih evrov) vrednost priznanemu zbiratelju njihovih vozil ustvarili dirkalnik po meri Sliši na ime KC23. Gre za novega člana kluba »one off«, kjer Ferrarijevi inženirji skupaj s klienti ustvarijo vozilo njihovih sanj. Tokratni štirikolesnik si je menda zaželel en izmed najbolj cenjenih ljubiteljev Ferrarijevih vozil, ki ima očitno dirkaške apetite.

KC23 je derivat nam bolj znanega dirkalnika 488 GT3 Evo iz leta 2020, četudi izvirni 488 rohni predvsem po prometnih ulicah. Prav serijski 488 GT3 Evo »konjiček« je bil platforma za kar nekaj »one off« različic, kot so J50, SP38 Deborah, P80/C in današnji osrednji lik KC23. O pogonu ne gre razpravljati, saj ni opisan niti znan. Lahko pa besedo ali dve namenimo dizajnu vozila.

Zadek ima nameščeno snemljivo krilo, medtem ko vozilo definirajo posebna dvižna vrata za vstop dirkača in kopilota v vozilo. Nasploh so poteze vozila povzete po dveh študijah, in sicer Vision Gran Turismo in 499P. Nedrja vozila so pričakovano puristično dirkaška in prav nič udobna za sproščeno razkazovanje na primorski avtocesti proti Portorožu. No ja, saj bi tako ali tako večinoma časa stali in kurili oktane v prazno. Ferrari KC23 se je svetu predstavil na nedavnem festivalu hitrost na posesti Goodwood, zatorej podegustirajmo nekaj tamkajšnjih posnetkov …