V stavbi Lingotto v Torinu je potekala prireditev ob 125-letnici znamke FIAT “Smiling to the future” (Z nasmehom v prihodnost). Slovesnost je bila hkrati praznovanje mejnika in začetek novega poglavja v dolgi zgodovini uspeha, družbene pomembnosti in položaja znamke, ki temelji na pristopu, da so stranke vedno na prvem mestu. Pomembnega dogodka so se udeležili predstavniki mednarodnih medijev, visoki predstavniki italijanskih javnih ustanov in najvišje vodstvo skupine Stellantis: John Elkann, predsednik uprave Stellantisa, Carlos Tavares, izvršni direktor Stellantisa, in Olivier Francois, generalni direktor znamke FIAT in generalni direktor marketinga v skupini Stellantis.

John Elkann, predsednik uprave Stellantis, je izjavil: »FIAT je bil rojen leta 1899 iz strasti do napredka. Bil je eno redkih podjetij, ki jim je uspelo preiti iz obrtniške faze v industrijsko dobo. Predstavljal je svobodo gibanja in omogočil milijonom ljudem, da so se odpeljali kamorkoli, in to s stilom. 125 let nismo prenehali z delom, iskati smo rešitve, verjeli v svojo prihodnost in vztrajno branili, kar smo zgradili. Želimo se zahvaliti vsem, ki so omogočili, da je začetno torinsko podjetje danes postalo Stellantis, eden največjih proizvajalcev avtomobilov na svetu.«

Carlos Tavares, izvršni direktor Stellantisa: “Vesel sem, da sem v FIAT-ovem domu v Torinu, na praznovanju 125-letnice in to razpoloženje delim z ostalimi udeleženci. Kot ena najbolj ikoničnih znamk v našem ozvezdju Stellantis, FIAT prinaša italijanski pridih v srca naših kupcev po vsem svetu. Že tretje leto zapored je FIAT v skupini Stellantis številka ena po obsegu, in je vodilni na štirih trgih: v Italiji, Braziliji, Turčiji in Alžiriji. Spodbuja ponudbo čiste, varne in cenovno dostopne mobilnosti prebivalcem po vsem svetu. Rad bi se zahvalil vsem tistim, ki imajo radi FIAT že iz generacije v generacijo in vsak dan trdo delajo, da bi zagotovili nadaljnjih 125 let bogate zgodovine. Ekipa Fiata deli isto strast v želji, da bi bile naše stranke vedno nasmejane.”

Olivier Francois, generalni direktor znamke FIAT in generalni direktor marketinga skupine Stellantis: »FIAT je bil zadnjih 125 let sinonim za družbeno pomembnost, saj je svojim strankam ponujal tisto, kar resnično potrebujejo glede na čas, v katerem živijo. In naše stranke želijo ikonične in cenovno dostopne mestne avtomobile; varčne in kompaktne avtomobile; družinsko mobilnost; gospodarska vozila in nenazadnje Abarth za vsakodnevno zabavo, kar je prav to, kar ponuja FIAT. Trenutno smo sprožili vrnitev FIAT-a v globalni mainstream, ki temelji na treh stebrih: italijansko oblikovanje in razvoj, globalna platforma in lokalni pomen – in Grande Panda je prvi član naše nove globalne družine. Zato bomo v naslednjem desetletju imeli pravo ponudbo za vsako stranko. Ker je stranka za nas v središču vsega.«

11. julija 1899 so v Torinu podpisali statut družbe “Società Anonima Fabbrica Italiana di Automobili – Torino”. Danes, po milijonih proizvedenih avtomobilov, povezuje preteklost znamke z njeno sedanjostjo in prihodnostjo skupna nit: to je poseben način razumevanja avtomobilov, ki znamko še danes odlikuje na svetovni ravni in je privedel do izdelkov, ki poenostavijo vsakdanje življenje in prinašajo veselje na ulice vsega sveta. Poseben “gost” dogodka je bil 500e Giorgio Armani, posebna serija, ki združuje italijansko odličnost z ekološko trajnostjo. Na dogodku je bil predstavljen tudi novi globalni model Fiat Grande Panda, ki začenja novo dobo italijanske znamke in je prvi iz nove generacije vozil FIAT. Poleg tega so na prireditvi premierno pokazali dva druga modela iz nove globalne družine, ki sta bila februarja lani predstavljena kot koncepta, zdaj pa sta v napredni fazi razvoja in bosta predvidoma predstavljena v naslednjih letih.

Praznovanje v Torinu se je končalo s parado klasičnih in sodobnih vozil FIAT, ki so bila razdeljena v skupine – ikone, mestni avtomobili, kompaktni avtomobili, družinski avtomobili in lahka dostavna vozila – in so se predstavila na legendarni stezi stavbe Lingotto, da bi prikazala tehnološko in zgodovinsko dediščino globalne italijanske znamke. FIAT je že od svojih začetkov izkazoval močno težnjo po internacionalnosti, saj so se njegovi modeli proizvajali po vsem svetu, hkrati pa sta njegovo srce in duša ostala v piemontski prestolnici, kjer je bil ustanovljen. In danes je z modelom Grande Panda, zahvaljujoč sinergiji in priložnostim, ki jih zagotavlja skupina Stellantis, za FIAT nastopilo novo obdobje, ki ga bodo zaznamovali vključenost, izvirnost, italijanski slog in globalni duh.