Rimac Automobili stopnjuje napetost s prihodom nove ultimativne Nevere R, ki uteleša znamkin radikalni, uporniški in nepopustljivi duh ter ponuja ekstremno zmogljivost. Električni pogonski sklop zdaj premore kar 2.107 KM in s pomočjo naprednega sistema vektoringa navora presega številke predhodnika v vseh pogledih ter nudi neprimerljivo dinamiko.

Predsednik uprave Mate Rimac je pojasnil, da je bila prvotna Nevera zasnovana kot uravnotežen Grand Tourer, kupci pa so si želeli bolj v dinamično usmerjeno in zmogljivo različico pripravljeno osvajati dirkaške steze. Tako je nastala Nevera R, ki je ohranila DNK rekordne standardne izvedenke, vendar je bistveno izboljšala okretnost, moč in vodljivost. Nevera R ima zmogljivo baterijo, napredne zavore in nove pnevmatike Michelin Cup 2, ki prispevajo k večjemu bočnemu oprijemu in manjšemu podkrmarjenju, zaradi česar je Nevera R izjemen hiperšportni avtomobil tako na ovinkastih cestah kot pri občasni uporabi na dirkališču.

Večjo zmogljivost električnega sklopa so dosegli z izboljšano kemijsko sestavo baterije, ki namesto 120 kWh kapacitete nudi le 108 kWh, vendar omogoča večji izkoristek moči in enakovreden doseg med polnjenji. Za prenos moči na kolesa še vedno skrbijo štirje neodvisni elektromotorji s 193 KM več kot prej. Pospešek do stotice neuradno znaša 1,81 sekunde, podobno kot pri običajni Neveri, a razlika se začne kazati pri višji hitrosti, saj denimo pospeševanje do 300 km/h traja zgolj 8,66 sekunde.

Spremenjena sistema za nadzor stabilnosti in vektoring navora zagotavljata natančno vodljivost tudi v mokrih razmerah. Poleg tega nove karbon-keramične zavore EVO2 krepijo zavorno moč, hlajenje in vzdržljivost ter zaokrožujejo Nevero R kot vrhunski hiperavtomobil, ki je pripravljen premikati meje fizike. Novi oblikovni elementi so bili razviti v tesnem sodelovanju med Rimacovimi oblikovalci in inženirji, pri čemer se estetika združuje z natančnimi tehničnimi izboljšavami. Aerodinamični paket in pnevmatike znatno povečujejo lastnosti dinamike, saj je Nevera R s stezo Nardo Handling Track opravila 3,8 sekunde hitreje od standardnega sorodnika.

Vizualno je Nevera R bolj elegantno in agresivno oblikovana. Ima nižjo, naprej potisnjeno držo, ki jo poudarjajo 20-palčna kovana platišča spredaj in 21-palčna zadaj. Električni hiperšportnik je prejel veliko fiksno zadnje krilo in preoblikovan difuzor, ki za 15 odstotkov povečata potisk k tlom in za 10 odstotkov izboljšata aerodinamično učinkovitost. Njegova zunanjost združuje barvo karoserije in ogljikova vlakna, kar ustvarja brezčasno podobo. Hrvaško podjetje namerava izdelati le 40 primerkov, cena pa bo brez dvoma zmogljivosti primerno zasoljena.