Compass je prodajna uspešnica znamke in predstavlja več kot 40 % prodaje v svojem portfelju. Približno eden od štirih modelov Compass, prodanih v Evropi, je različica 4xe.

Zunanjost novega modela Jeep Compass ima osvežen videz z bolj prefinjeno, sodobno obliko, ki je prilagojena mestnemu značaju. Sprednji del je širši in po novem bolj športnega videza.V primerjavi s prejšnjo različico, ki je imela ločeno ohišje za meglenke, so ti elementi zdaj združeni v široko linijo na sredini, ki daje vtis »večplastne« zasnove sprednjega dela.

Preoblikovana sredinska konzola je zdaj postavljena višje in ponuja skoraj 5-litrski odlagalni predal pod sredinskim naslonom za roke ter dodaten 2,4-litrski odlagalni predal poleg nove prestavne ročice za shranjevanje mini tabličnega računalnika ali drugih manjših predmetov.

Številne pametne rešitve so za skoraj trikrat povečale odlagalni prostor (za 4,4 litre). Nova je tudi digitalna instrumentna plošča z 10,25-palčnim zaslonom v polni visoki ločljivosti, slednja je del serijske opreme pri različicah Limited, Trailhawk, S in 80th Anniversary (in del dodatne opreme pri različici Longitude), uporabniki pa imajo veliko možnosti prilagoditev v petih prilagodljivih menijih.


Compass je opremljen s sistemom Uconnect najnovejše generacije, ki vključuje nov 10,1-palčni zaslon v ultra visoki ločljivosti. Nov sistem Uconnect 5 ima zmogljivejši procesor s petkrat hitrejšo odzivnostjo kot pri prejšnji generaciji. Sistem Uconnect 5 z operacijskim sistemom in povezljivostjo 4G s posodobitvami prek brezžične povezave (OTA) prinaša prilagodljivost, da se sistem lahko nenehno razvija ter ponuja nove vsebine, funkcije in storitve.

Novi Compass ponuja napredne sisteme za pomoč voznikom (ADAS). Poleg sistemov, ki so del serijske opreme v celotni ponudbi kar vključuje sistem za opozarjanje na nevarnost naleta in sistem za opozarjanje na nenamerno spremembo voznega pasu, elektronski nadzor stabilnosti (ESC) z elektronskim sistemom proti prevračanju vozila (ERM) ter sprednje, stranske in okenske varnostne blazine, so tudi sistemi za aktivno in pasivno varnost dodatno izboljšani z novimi napravami in inovativno tehnologijo, za boljšo interakcijo med voznikom, vozilom in cesto.

Compass je prvo vozilo Jeep v Evropi s sistemom za pomoč vozniku na avtocesti z drugo stopnjo avtonomne vožnje, ki med vožnjo po avtocesti uporablja kombinacijo prilagodljivega tempomata in sistema za ohranjanje vozila na sredini voznega pasu.

Ponudba motorjev pri novem modelu Compass vključuje bencinske, dizelske in priključne hibridne motorje, ki so skladni s standardom Euro 6D-final. Posodobljena različica 1,6-litrskega motorja MultiJet II z močjo 96 kW (130 KM) pri 3.750 vrt./min in 320 Nm navora pri 1.500 vrt./min je v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in pogonom na sprednji kolesi.

V ponudbi bencinskih motorjev je 4-valjni 1,3-litrski turbomotor GSE z močjo 96 kW (130 KM) in največjim navorom 270 Nm v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom ali močjo 110 kW (150 KM) in največjim navorom 270 Nm v kombinaciji z menjalnikom z dvojno suho sklopko (TCT). Obe bencinski različici imata pogon na sprednji kolesi.

Štirivaljni 1,3-litrski turbomotor s priključno hibridno tehnologijo z močjo 140 kW (190 KM) ali 176 kW (240 KM) in navorom 270 Nm, 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom in sistemom eAWD poganja različice 4xe in dopolnjuje ponudbo motorjev pri novem modelu Compass.

Novi Compass je na voljo v petih različnih nivojih opreme: Longitude, Limited, S, Trailhawk in 80th Anniversary. Kupci lahko izbirajo tudi med petimi različnimi kombinacijami pogonskih sistemov in dvema konfiguracijama. Novi Jeep Compass 1.3 GSE T4 96 kW (130 KM) Longitude je na slovenskem trgu na voljo od 21.490 evrov, z že vključenim rednim popustom in 1.000 evrov dodatnega popusta v primeru financiranja. V primeru financiranja stranke prejmejo tudi brezplačno storitev Jeep 5 Plus.