Suzuki je svojega SX4 S-Crossa v svet poslal v letu 2006, na določenih evropskih tržiščih tudi pod imenom Fiat Sedici, povsem nova generacija samuraja pa prihaja brez SX4 predpone.

Prodajna statistika je zgovorna in priča, da SX4 S-Cross ni bil med najbolj zaželenimi v svojem segmentu, zato so morali inženirji v deželi vzhajajočega sonca ukrepati. Kot vidimo, je novi S-Cross bolj dorasel svojemu 4×4 poslanstvu. Izdelovali ga bodo v sosednji Madžarski, prihaja pa s »klavirsko« masko vključujoč tritočkovne LED žaromete, ki močno pripomorejo k uglajenemu sodobnemu videzu.

Precej sprememb je doživel tudi zadek s širšimi in jasnimi svetili, ki jih dopolnjuje privzdignjen zadnji odbijač. Vse z namenom poudarka terenskega pedigreja, a kljub temu je S-Cross vseeno le urbani križanec. Čeprav Suzuki trdi, da gre za povsem novo vozilo, njegove nespremenjene dimenzije glede na aktualni SX4 S-Cross model nakazujejo na močan »facelift«.


V notranjosti je arhitektura poznana iz novejših Suzukijevih štirikolesnikov, med vidnejše spremembe pa lahko uvrstimo 9-palčni osrednji multimedijski zaslon.

Pod motornim pokrovom bo nameščen zgolj 1,4-litrski prisilno polnjeni bencinski agregat z 48-voltno tehnologijo blagega hibrida. Pogon zmore 95 kW (129 KM) in 235 Nm navora, kar klenega samuraja do stotice požene v devetih sekundah in pol. v primeru izbire Allgrip štirikolesnega pogona se čas poveča za slabo sekundo. Menjalnika bosta na voljo tako v ročne kot opcijsko samodejnem načinu, oba pa imata šest prestav.

Osnovni Suzuki S.Cross 1.4 s 6-stopenjskim menjalnikom je na voljo od 20.455 evrov. Vrh ponudbe predstavlja najbolje opremljeni S-Cross z opremo Elegance Top, ki se vrednoti na 28.125 evrov.