Predstavlja se nova, tokrat evropskim kupcem prilagojena, 11. generacija Honde Civic, ki prinaša hibridno tehnologijo e:HEV, praktično kombilimuzinsko obliko ter nabrito izvedbo Type R.

V primerjavi z upokojenim modelom Civica, je predstavljena generacija izdatno umirjena, brez lažnih zračnikov, z manj odrezavimi linijami in v celoti deluje bolj elegantno. Ljubitelje karavanov in limuzin bo sicer razočarala novica, da tudi pri novi enajsti generaciji ne bo praktične Tourer oblike, medtem ko je limuzina rezervirana za kupce onstran Atlantika. Kljub temu se petvratni Civic postavlja z dobrim dostopom do 410 litrov volumna prtljažnika, prav tako pa ima novi Civic v primerjavi s predhodnikom za 35 mm daljše medosje, širše koloteke in posledično boljšo lego na vozišču.

Preoblikovanje po evropskih merilih pomeni tudi prihod elektrificiranih pogonskih sklopov. Ime e:HEV smo že spoznali pri hibridnih različicah modelov Jazz, CR-V in HR-V, a pod pokrovom novega Civica brni čisto svež 2-litrski bencinar z Atkinsonovim ciklom. Skupaj z manjšo litij-ionsko baterijo in elektromotorjem proizvaja 135 kW (184 KM) in 315 Nm navora. Moč se preko samodejnega menjalnika prenaša na sprednji kolesni par. Tehnični podatki obljubljajo manj kot 5 litrov porabe goriva na 100 prevoženih kilometrov. Preverimo v kratkem!

Civic je bil sicer na drugih trgi že na voljo s hibridnim motorjem, vendar gre sedaj za prvi takšen nastop na evropskih tleh. Zaenkrat bo takšen e:HEV pogon edina izbira, z izjemo nabrušenega Type R z zmogljivim 2-litrski turbo štirivaljnikom in najmanj 320 konjskimi močmi, ki kmalu prihaja na cenik. Hibridni Civic ponuja nove vozne načine, Eco, Normal, Sport in Individual, kar bo omogočalo izbiro med popolnoma električno vožnjo, vožnjo na bencin ali idealno kombinacijo obeh.

Enajsti Civic je na voljo s tremi stopnjami opreme – Elegance, Sport in Advance. Izbira najvišjega nivoja Advance prinaša 10,2-palčne digitalne merilnike, BOSE ozvočenje z 12 zvočniki in 9-palčni informacijski zaslon na dotik, s podporo Apple CarPlay ter Android Auto. Področje varnosti bo zastopala najnovejši sistem naprednih asistenčnih pripomočkov SENSING, kar vključuje sprednjo kamero s 100 stopinjskim pogledom, izboljšano tehnologijo prepoznavanja, ohranjevalnik voznega pasu, samodejno zaviranje v sili in spremljanje mrtvega kota.

Prejšnje generacije Civica so izdelovali v Britaniji, a se je zaradi nedavne prodaje tovarne v Swindonu, proizvodnja evropskih modelov preselila nazaj na Japonsko. Cena vstopnega modela Honda Civic z opremo Elegance po ceniku znaša 33.900 evrov. Oprema Sport avtomobil podraži na 35.490 evrov, medtem ko se najbolj založeni Civic s paketom Advance ceni na 38.790 evrov.