Mali mestni avtomobili počasi tonejo v pozabo ali pa se spreminjajo v električne križance, a pri Hyudaiju kljub umiku nekaterih konkurentov še vedno verjamejo v njihov pomen, na kar nakazuje prenova modela i20. Z osveženim športno-elegantnim videzom in sodobno tehnologijo ostaja vodilni v svojem segmentu.

Prenova Hyundaija i20 je prinesla oblikovno popestritev z novo sprednjo masko, logotipom premaknjenim na vrh odbijača, športno noto poudarjata dve izraziti zračni reži ob straneh, prav tako je spremenjen spodnji del s tanjšo rešetko, za zaključek poskrbita LED žarometa v slogu športnega paketa N Line. Prenovljeni i20 sedi na novih setih 16- ali 17-palčnih platišč, zadaj ga krasita osvetlitev v obliki črke Z in preurejen odbijač z izrazitejšim difuzorjem, barvna paleta pa je bogatejša za tri karoserijske barve – Lucid Lime Metallic, Lumen Grey Pearl in Meta Blue Pearl.

Nova živahna barva limete se lahko nadaljuje v notranjosti, kjer bo popestrila ambient potnikov. Enak paket prinaša športen vzorec na sedežih, kontrastne šive in različne športne poudarke na armaturni plošči. Posodobljeni i20 ohranja bogato tehnološko zasedbo z aktualnimi funkcijami povezljivosti. Standardna oprema zdaj vključuje 4,2-palčni zaslon med merilniki, USB-C priklop, drugo generacijo eCell povezave in spletno posodabljanje navigacije. Kupci se lahko odločijo svojega i20 nadgraditi z 10,25-palčnimi digitalnimi merilniki, 10,25-palčnim osrednjim informacijskim zaslonom na dotik s podporo storitev Apple CarPlay in Android Auto, brezžično polnilnico, najnovejšimi funkcijami storitve Bluelink, ambientalno osvetlitvijo ter Bose ozvočenjem.

Kljub kompaktnim meram, značilnim za segment B, je novi i20 radodaren s prostorom, saj nudi kar 352 litrov velik prtljažnik. Slednjega je s preklopom naslonjala zadnje klopi mogoče povečati na kar 1.165 litrov.

Pod pokrovom motorja ni prišlo do sprememb, za pogon bo še naprej skrbel litrski T-GDi bencinar z 48-voltno blago-hibridno podporo, na voljo v konfiguraciji s 74 kW (100 KM) ali 88 kW (120 KM) in v kombinaciji z inteligentnim šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim dvosklopčnim samodejnim menjalnikom. Vstopno izbiro predstavlja bencinski, 1,2-litrski motor MPI, ki razvije 61,8 kW (84 KM) in je združen s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom.

Osveženi i20 kupcem zagotavlja najvišjo raven zanesljivosti, potrjeno z najobsežnejšim in najboljšim garancijskim paketom na trgu. 5-letna tovarniška garancija brez omejitve prevoženih kilometrov poleg omenjenega zajema tudi 5 let asistence na cesti in 5 let brezplačnih preventivnih pregledov vozila.

Kaj pa cene? Vstopni model 1.2 MPI z opremo Comfort se ceni na 18.800 evrov. Za močnejšo izvedbo motorja T-GDI 100 bo potrebno ob enaki opremi odšteti vsaj 20.000 evrov, medtem ko blagohibridna različica motorja s 120 ”konjiči” in opremo Comfort stane 21.600 evrov. Trenuten vrh ponudbe predstavlja model 1.0 T-GDI 120 MHEV iMT Impression s ceno 25.700 evrov. V okviru lansiranja slovenski uvoznik ponuja še promocijski prihranek v višini 2.000 evrov.

In še informacija za vse športne entuziaste! Paket opreme N-Line bo na voljo z mesecem majem 2024, kasneje pa se lahko še nadejamo prihoda nabritega malčka i20N!