ASX je v teh dneh na naše ceste zapeljal v prenovljeni podobi.
Najhitreje ga boste od platformskega brata Capturja ločili po drugačni sprednji maski, ki je bolj drzna. Nove so tudi led sprednje luči in enako velja še za zadnje. Drugačen je pokrov motorja ter še nekaj oblikovnih malekoti, vključno z 18-palčnimi litimi platišči.
Po svoje je precej simpatična je tudi določitev paketov opreme: na voljo so štirje, za katere pri uvozniku pravijo, da bodo nadomestili potrebo po izbiranju dodatkov, zato takšna opcija sploh ni na voljo. Pravzaprav lahko izbirate le barvo, vse ostalo je določeno že v paketih opreme. Seveda je po vzoru sodobnih prometno-varnostnih zahtev ASX zdaj opremljen z vsemi mogočimi pomagali in piskajočimi sistemi, večina jih je na voljo že pri osnovnem paketu, dobrodošlo je tudi to, da z dvoklikom na določeno stikalo lahko enostavno izključite tiste, za katere boste določili, da vas motijo. Pomislek z naše strani je morda le v tem, da bi več kupcev želelo imeti Googlov pomočnik ali pa ozvočenje Harman Kardon, a je oboje na voljo le v kombinaciji z najbogatejšim paketom opreme instyle.
Samopolnilni hibrid zaenkrat ni v ponudbi in več pozornosti namenjajo trem drugim pogonskim sklopom, osnovni litrski trivaljnik ponuja 67 kW moči, močnejši 1,3-litrski motor z oznako DI-T v blagohibridni različici pa 103 kW. Najmočnejši je motor z enako oznako in v kombinaciji s samodejnim 7-stopenjskim menjalnikom DCT7, tam zmore 116 kW moči. Cenovna primerjava s sorodnim capturjem zahteva nekaj več poglobljenega raziskovanja, saj ima na primer osnovni ASX več serijske opreme in je dražji le zato, sicer pa sta si ob enaki količini opreme cenovno skoraj identična. Vstopna cena je 20.850 evrov.