Mazda na slovenskem trgu dopolnjuje modelno paleto s CX-80, ki ponuja prostorno kabino z vsestransko konfiguracijo sedmih sedežev.
Zunanje oblikovanje in notranji prostor sta praktično enaka manjšemu CX-60, vendar CX-80 razvaja z 250 mm večjo dolžino ter seveda sedmimi sedeži. Prtljažni prostor je zasnovan tako, da lahko sprejme velike predmete tudi ob uporabi tretje vrste sedežev, kar še poveča njegovo praktičnost za družinska potovanja ali prostočasne dejavnosti. S tremi vrstami sedežev prtljažnik nudi 258 litrov volumna, kar se z zloženo zadnjo klopjo poveča na 687 litrov, maksimalna prostornina znaša 1.971 litrov.
Tehnološko gledano so vse različice opremljene z 12,3-palčnimi digitalnimi merilniki in enako velikim osrednjim zaslonom na dotik. Bogat nabor varnostnih sistemov kot pri ostalih modelih vključuje funkcijo Cruising & Traffic Support, ki je zasnovan tako, da zazna znake voznikove nepozornosti ali motenj v vožnji in posreduje, da prepreči nesrečo. Velja omeniti še dva zelo zanimiva dodatka. Prva je samodejna nastavitev optimalnega položaja za volanom, pri čemer samo vpišete svojo telesno višino, medtem ko je druga, zmožnost 1,5 kW polnjenje naprav kot na primer električni skiro (velja za PHEV model).
Mazda za evropski trg ponuja dva elektrificirana pogonska sklopa. Prvi je priključni hibrid e-SKYACTIV PHEV, katerega osnovo predstavlja 2,5-litrski bencinski motor, povezan z elektromotorjem s 129 kW in baterijo s kapaciteto 17,8 kWh. Druga izbira je e-SKYACTIV D s 3,3-litrskim vrstnim šestvaljnim dizelskim motorjem s podporo 48-voltne blago-hibridne tehnologije in močjo 254 KM ter 550 Nm navora. Oba pogonska sklopa dajeta prednost užitku v vožnji in nudita štirikolesni pogon, hkrati pa zagotavljata vrhunsko okoljsko učinkovitost.
Mazda CX-80 bo v Sloveniji na voljo od 54 tisočakov (PHEV), v kolikor se ozirate proti zares izjemnemu dizlu pa boste morali dodati še poldrugega tisočaka. Cene napram modelu CX-60 so pri CX-80 višje za od 2.000 do 3.500 evrov.