Z letošnjim letom Honda širi paleto modela CR-V v konfiguraciji priključnega hibrida. Z njim prihaja všečna Titan zlata barva, dinamičen paket opreme Sport z nastavljivimi blažnilniki ter baterijo s kar do 80 kilometrov dometa.

Dimenzijsko CR-V ostaja nespremenjen, kar pomeni da v dolžino meri 4,71 metra, širok je 1,94 metra in visok 1,67 metra. Zavoljo premeščene baterije v dno vozila, je ta za 3 centimetre višji od tal ter nudi 39 litrov več prtljažnega prostora. Slednji zdaj meri 635 litrov, medtem ko se je posoda za gorivo zmanjšala za 10 litrov, na 46,5 litra.

Baterija z večjo kapaciteto je za 166 kilogramov dvignila maso priključno-hibridnega CR-V-ja napram hibridnemu CR-V-ju. Po drugi strani pa se je povečala vlečna moč, s 750 kg na kar 1500 kg, tudi strešna obremenitev (npr. za kolesa) se je s 75 kg dvignila na 100 kg.

Serijsko je terenec opremljen s paketom Sport, ki ima odbijače, pragove in obrobe blatnikov v barvi vozila. Maska ima 6-kotni vzorec, kontrastno črnino pa najdemo zaključku spojlerja, ogledalih in 18-palčnih platiščih. Podobno je v kabini, kjer je strop je v črni barvi, armaturka in vrata imajo srebrno dekoracijo, dodani pa so gumbi za odpiranje točilnih vratc, aktivacijo 360-stopinjske kamere s samodejnim parkiranjem ter EV gumb za nastavitev voznega režima.

Za pogon skrbi bencinski motor s 109 kW (148 KM) in 189 navora ter pogonski električni motor s 135 kW (184 KM) in 335 Nm navora. Baterija premore kapaciteto 17,7 kWh in po WLTP obljublja do 79 kilometrov vožnje le na elektriko. Delovanje je v principu samodejno, lahko pa vozni program izbrete sami. V EV režimu je hitrost omejena na 122 km/h.

Moč polnjena baterije je 6,8 kW, kar pomeni nekje 2 uri in pol polnjenja in malo manj kot osem na klasični 220-voltni vtičnici. Seveda pa lahko baterijo polnite tudi s pomočjo bencinskega motorja. Še ta podatek – z mesta do stotice pospeši v 9,4 sekunde, najvišja hitrost pa znaša 195 km/h. Priporočena prodajna cena je nastavljena na 56.990 evrov.