Na slovenske ceste je zapeljala nova generacija Audija A6 v limizinski ter karavanski podobi.

Novi Audi A6 postavlja visoke standarde v premijskem segmentu, saj združuje dinamično zmogljivost, učinkovitost in digitalne inovacije. Pod pokrovom prinaša napredne bencinske in dizelske motorje z blago hibridno tehnologijo MHEV plus, ki zmanjšujejo emisije in hkrati izboljšujejo vozne lastnosti. S koeficientom zračnega upora le o,23 Cd (limuzina) in 0,25 Cd (karavan), pa je postal najučinkovitejši Audi s termičnimi motorji.

Oblikovalski jezik modela A6 je funkcionalen in brezčasen, kar prispeva k njegovi aerodinamični učinkovitosti. Ključni elementi, kot so velike zračne zavese, prilagodljivi dovodi hladnega zraka, markantno strešno krilce in aerodinamične plošče zadnjega stekla, izboljšujejo pretok zraka. Športni zadek odlikujeta drzen difuzor in širok kolotek, ki poudarjata dinamični značaj. Vse skupaj povežejo sveža oblikovanja platišč dimenzij od 18 do 21 palcev.

Dolga medosna razdalja 2.927 mm in podaljšana maska motorja pa krepita elegantna razmerja. Sicer A6 Avant v dolžino meri kar 4.990 mm, 60 mm več od predhodnika, vendar je s 1.880 mm nekoliko ožji. Prtljažnik nudi 503-litra prostornine oziroma 1.534-litrov z zloženimi zadnjimi sedeži, deljivimi v razmerju 40:20:40. Nižji zadek limuzine rezultira v nekaj litrih manjšem nahrbtniku, ki sprejme 492 litrov. Da ne bo udobje na zadnjih sedežih nič manj prijetno kot pri Avantu so zagotovili preko namensko usločenega stropnega dela.

Motorno paleto modela A6 krojijo dva bencinska, dizelski in priključno-hibridni pogonski sklop v dveh različicah. Vstopnico predstavljata blago-hibridni štirivaljni 2.0 TDI s 150 kW (204 KM) in 400 Nm navora ter 2.0 TFSI s 150 kW (204 KM) in 340 Nm navora. Bencinski vrh ponudbe predstavlja V6 motor 3.0 TFSI z 270 kW (367 KM) in 550 Nm navora, ki omogoča pospešek do stotice v 4,7 sekunde in najvišjo hitrost 250 km/h.

Priključno-hibridni pogon ima 1,7 kWh baterijo ter dodatnih 18 kW (24 KM) moči in 230 Nm navora. Osnovo za eHybrid predstavlja dvolitrski bencinski motor s 185 kW (250 KM), ki ga dopolnjuje še 105 kW (143 KM) elektromotor, v kombinaciji z 20,7 kWh baterijo (uporabna vrednost). Sistemska moč je 220 kW (300 KM) ali 270 kW (367 KM), oba sta štirikolesno gnana, električni doseg pa znaša dobrih 100 kilometrov. V naslednjem letu se ponudbi pridružijo še šestvaljni dizli ter najverjetneje tudi zmogljiveše variacije s predpono S.

Audi A6 nove generacije premore napredne sisteme podvozja in krmiljenja, ki optimizirajo vozno dinamiko ter udobje. Opcijski sistem krmiljenja vseh koles izdatno izboljša okretnost in stabilnost. Pri nizkih hitrostih se zadnja kolesa zavrtijo do pet stopinj v nasprotni smeri od sprednjih koles, s čimer se obračalni krog zmanjša za en meter, pri višjih hitrostih pa sledijo isti smeri, kar poveča stabilnost. Prilagodljivo zračno vzmetenje skupaj s športnim diferencialom zagotavlja dinamično doživetje. Serijsko progresivno krmiljenje je bilo še dodatno izpopolnjeno, saj ima trše komponente za boljše povratne informacije na krmilu.

Notranjost je precej napredovala od prejšnje generacije in je zasnovana za izjemno potovalno izkušnjo, saj ponuja veliko prostora ter najsodobnejše digitalne funkcije. Informacijsko-zabavni sistem na podlagi Android Automotive operacijskega sistema daje prednost uporabnišku doživetju, saj združuje panoramski element z 12,3-palčnimi merilniki in 14,5-palčno osrednji zaslon na dotik ter dodaten potniški zaslon. Sistem je brezžično povezljiv s storitvama Apple CarPlay in Android Auto. Digitalna personalizacija se razširi na Matrično LED osvetlitev s sedmimi prilagodljivimi digitalnimi svetlobnimi signaturami.

Zadnje luči OLED druge generacije izboljšujejo varnost in poudarjajo značilen videz vozila z vzdolžnim elementom. Vrhunski občutek še okrepi nastavljiva panoramska steklena streha s segmentnim senčenjem, ki ustvarja odprto in zračno vzdušje. Zvočni sistem Bang & Olufsen 3D z največ 810 W izhodne moči zagotavlja visoko kakovost zvoka, napredna akustika in zvočna izolacija pa povečujeta udobje . Poleg tega k vrhunskemu okolju v notranjosti prispevata štiripodročna klimatska naprava in opcijski paket za kakovost zraka z ionizatorjem.

Za Audija A6 v limuzinski podobi bo potrebno odšteti 57.360 evrov oziroma skoraj 60 tisočakov, v kolikor boste posegli po vstopni različici Avant. Vsestranski dizelski TDI s Quattro pogonom je lahko vaš že za 66.780 evrov, medtem ko boste za verzijo eHybrid odšteli najmanj 65.560 evrov.