Mestna dama. – Ford Fiesta 1.0 EcoBoost

Fiesta je s prenovo ohranila poslanstvo najbolj dinamičnega in zabavnega vozila v svojem razredu. Izboljšana vozna dinamika, pogonski agregati, tehnologija in eleganten, bolj odrasel videz so njeni novi aduti. Ali so spremembe dovolj prepričljive?

S sprednjo masko v stilu Astona Martina ter izstopajočo rumeno barvo Fiesta cilja na mestne dame. Z novim dizajnom je malček zgubil nekaj prikupnosti. Vendar, če pomislimo, da že za dobrih 10.000 evrov lahko na dvorišče pripeljemo »mini« Astona, ni tako slabo. Obliko so spremenila še sprednja in zadnja svetila, posodobljena je paleta litih platišč in barv.

V notranjosti je Fiesta dobila »fordovsko« podobo. Stikala svetijo modro. Osrednji informacijski zaslon je barvno podprt. Za doplačilo si lahko omislimo tudi radio Sony, ki prinese boljše ozvočenje in povezljivost. Opazen je dvig kvalitete izdelave in materialov. Bolje so zasnovani sprednji sedeži, ki imajo daljši sedalni del in več bočne opore. Ergonomijo izboljšujejo tudi nove vratne tapete z naslonom in sredinski naslon za roko.

ford fiesta 2

Velik korak naprej je Fiesta naredila pri varnosti.

V osnovi ponuja sedem zračnih blazin. Za doplačilo je na voljo sistem Active City Stop, ki pri nizkih hitrostih v mestu s samodejnim zaviranjem prepreči nalet od zadaj ali vsaj omili njegove posledice in sistem My Key.

Z njim lahko kot skrben starš svojemu otroku preprečite, da bi počel nekatere nevarne stvari. Z administratorskim ključem namreč lahko onemogočite izklop sistemov ESP in Active City Stop, prav tako lahko omejite največjo hitrost. Vklopite opozorilni pisk, ki mladega voznika opozori, da je presegel določeno hitrost, v prid varnosti pa mu tudi preprečite preglasno nažiganje glasbe. Še več, če se on ali sopotnik ne pripneta z varnostnim pasom, poslušanje radia niti ni mogoče. My Key je torej dobrodošel varnostni element.

Fiesto je poganjal litrski EcoBoost motor z močjo 74 kW (100 KM), ki zlahka prestavlja tono težko vozilo. Tako motorizirana Ford Fiesta je prav prijetno poskočna in tudi pri bolj obremenjenem vozilu ji moči ne zmanjka. Ob izboljšanemu podvozju se Fiesta z veseljem zapodi na ovinkasto cesto. Kljub trivaljni zasnovi motor proizvaja prijetno zvočno kuliso in ni prav nič nadležen. V povprečju zahteva 6 litrov na 100 prevoženih kilometrov.

Novosti so Ford Fiesto ponovno izstrelile v vrh ponudbe. Prikupne linije, nadstandardni varnosti elementi, napredna tehnologija in vozna karizma. Pri izboru prepriča še cenovna dostopnost, ki pri nakupu malega vozila predstavlja ključno, končno vlogo.