Nedvomno najboljši. – Mercedes-Benz S 350 BlueTec

Tedensko me znanci zasipajo z vprašanji o jeklenih konjičkih, ki pripeljejo do mojega najljubšega vozila. Čeprav je odgovor  Pagani Zonda konstanten, se vedno znova najde kakšna najeda.

Vendar eno vozilo mi nikoli ni dalo miru. Razlog je čisto preprost, saj pravijo, da je najboljši na svetu. »Pa je res?«, sem se vprašal večer pred prevzemom vozila. Noč je bila precej kratka, no, bolje rečeno neprespana. Po obvezni kavici se podam po ključe vozila. Na parkirišču je razred S nemogoče zgrešiti. Poleg fenomenalne oblike slovenskega porekla, ki ponazarja jahto v gibanju, mere limuzine malenkost presegajo standardizirana parkirišča.

Ko pristopim do vozila me ta z utripanjem smernikov pozdravi in hkrati opomni na dejstvo, da je Mercedes S prvo vozilo, ki nima žarnice. Vsa svetila so LED zasnove. Masivna vrata mi odprejo nov svet, kjer domuje usnje, les ter kovina. Še preden se spustim v »zapleteno elektroniko« si na hitro nastavim izjemno udoben, ergonomski sedež, vstavim svoj glasbeni USB in prestavim ročico v D.

mercedes s350 5


Moderna aristokracija.

Na avtocesti sem nemudoma predal vožnjo avtopilotu. No, da se popravim. Preizkusil sem sisteme, ki bodo omogočali avtonomno vožnjo, za enkrat pa ti le pomagajo vozniku s pomočjo radarja vzdrževati razdaljo pred spredaj vozečem vozilu in držati vozni pas. Sistem Distronic+ deluje perfektno, na trenutke zastrašujoče precizno, s čimer nakazuje, da bo človek kmalu postal le gledalec vožnje.

Vrnem se na zasnovo kabine, ki bolj spominja na dnevno sobo, kot pa na delovni prostor voznika. Sprednja sedeža sta fotelja, ki omogoča neomejeno nastavitev smeri, sta ogrevana, hlajena ter nudita možnost masaže, poleg tega pa se ledveni del napihuje glede na ostrino zavoja. Zadaj sedeči potujejo na vrhunskih sedežih, ki lahko odigrajo vlogo pisarniškega stola ali pa pričarajo horizontalo vaše najljubše postelje.

Z vidika opreme bom prej končal, če zapišem, da testni S ni bil opremljen le z novim sistemom Magic Body Control, ki skenira cesto in prilagaja vzmetenje glede na trenutne razmere na cestišču. Seveda je spisek dodatkov odvisen le in samo od kupčevih želja.


mercedes s350 4

Poslovneža je poganjal trilitrski dizelski agregat zasnove V6, ki razvije 190 kW (258 KM) moči in 620 Nm navora. Moč se prenaša na zadnji kolesi preko samodejnega menjalnika 7G Tronic. Kljub masi v stilu nosoroga, limuzina z mesta do 100 km/h pospeši kot gepard v 6,8 sekunde in zmore elektronsko omejenih 250 km/h.

Vožnja je eno samo udobje. Luksuz, ki je kos tudi razpadajočim slovenskim cestam. Podvozje ima tri različice nastavitev Normal, Comfort ter Sport. Ob več kot petmetrski dolžini vozila, človek pomisli, da je nastavitev Sport povsem odveč. Ampak, ko je potrebno nadoknaditi zamujene minute je z razredu S vse mogoče. Lega je suverena, občutek na volanu odličen. Pospeševanje je mogočno, saj zaloga navora pošteno prizemlji zadek vozila, tako kot jahta pri glisiranju. Opazite Lešnikovo povezavo?

Mogočna pa je prav tako tudi cena, ki je konec koncev upravičena, saj še nisem izkusil vozila, ki tako elegantno pospešuje, ustavlja ter pelje. Mercedes-Benz razred S je nedvomno najboljši avtomobil na svetu. In pika.

mercedes s350 2

mercedes s350 3

mercedes s350 6

mercedes s350 6a

mercedes s350 7