Golf? – Volkswagen Polo 1.2 TSI Highline

Po zemeljski obli se trenutno vozi dobra milijarda osebnih vozil, kar teoretično pomeni, da si vsak sedmi človek na svetu lasti avtomobil.

Primat najbolje prodajanega vozila na svetu s štirideset milijoni primerki še vedno drži Toyota Corolla, vendar avtomobilski privrženci menijo, da bo to mesto kmalu prevzel Volkswagen Golf.

Kralj ljudskih vozil pa ima eno težavo, saj mu pot do najvišje prodajne stopničke ovira hišni model Polo, ki je ob rahli prenovi postal njegov še bolj resen tekmec. Nove linije maske Pola enačijo z Golfom, posodobljena kabina pa si lasti tudi nekaj Golfovih elementov. Oba wolfsburgžana lahko peljeta pet oseb, pospravita konkretno prtljago, poganja ju enak motor in obvladuje enaka tehnika. Konec koncev je edina razlika med modeloma, cena. In tistih nekaj dolžinskih ter kubičnih centimetrov.

Volkswagen Polo v osnovi stane 12.290 evrov, Golf pa 15.940 evrov.

Z izbiro močnejšega motorja ter boljše opreme cena Polu skokovito naraste. Modro pobarvani testni primerek je stal zajetnih 17.000 evrov, kar je že rang večjega Golfa. Slednjega že v osnovi poganja  1.2 TSI motor in je opremljen s paketom Trendline, ki zajema klimatsko napravo ter multimedijo. Pri Polu je potrebno vsako stvar posebej izbrati ter primerno doplačati. Res, da je Polo z opremo Highline mnogo lepši ter bolj vpadljiv, vendar v času v katerem živimo je prednostna racionalna izbira.


Še zdaleč, da bi narekoval k nakupu Golfa, saj je Polo odlična izbira. Vendar, v kolikor vam parkiranje ne predstavlja resnejših problemov in težav, trenutno ne vidim smisla ,da bi kupili »mini« Golfa z »maxi« ceno.