Kako do milijona evrov? – Renault Talisman dCi160 EDC InitialePairs

Zagotovo je ključ do uspeha tisti, ki prinese zmage. Vsi bi radi našli pot do vrha, ampak le redki imajo kar je potrebno. Tudi če smo končno ugotovili kako, nam lahko vseeno spodleti in morda se ne znamo pobrati. Včasih smo preveč leni, včasih se nam ne ljubi, včasih pa nam nekaj prekriža načrte.

Če ste mislili, da boste v tem besedilu odkrili dejansko rešitev zastavljenega vprašanja, vas moram razočarati. Ne, da ne verjamem, niti ne pravim, da ni možno, še manj pa da niste sposobni. Dejstvo je zgolj, da ob pogledu na števila, ki se izpišejo na bančnem avtomatu za to nisem pravi naslov. Ampak zdaj, ko imam vašo pozornost, naj vam zaupam nekaj o talismanu, nekaj o tem, kar me je pripeljalo do razmišljanja o uspešnosti.

talisman-7

Talisman je avto, nova kreacija znamke Renault, da ne bo pomote, ne nekakšen čudežen vudu pripomoček, ki ga nadenete in vas naredi uspešnega. Čeprav je vseeno hudičevo dober. Lahko kar takoj naravnost povem, da se boste v njem počutili uspešno.


Uglajena limuzina, ki se pelje tako kot se spodobi.

Udobno in v nepredstavljivi tišini. Zadnja dva Renaultova izdelka (Talisman in Megane) sta na tem področju naredila resnično ogromen korak in zdaj predstavljata točno to kar pojem avtomobila francoskega porekla predstavlja v moji glavi. Udobje! Če k temu dodate še drzen, a še vedno eleganten dizajn boste tako vsekakor prišli do vrhunskega izdelka.

talisman-18

Na tehničnem področju pa talisman ponuja tudi, sicer že znano, zanimivo hišno tehnologijo 4Control. Sistem, ki zavija z vsemi štirimi kolesi. To boste vsekakor občutili, ob pozornem pogledu v vzvratno ogledalo pa tudi opazili. Dejstvo je, da avto takšne dolžine, s pogonom na sprednji kolesi, ne bi smel imeti tako majhnega obračalnega kroga. Ampak ga ima, to pa pomeni tudi, da boste pri tistih ostrih zavojih, kjer vozite blizu robnika dosti manjkrat opraskali 18 palčna platišča.


Med samo vožnjo bo občutek sistema sicer nekoliko poseben, ampak se boste privadili in stavim se, da vam bo všeč, ali pa vsaj zanimivo. Zgolj kakšen nov potnik v vozilu bo ob nenadnem hitrem manevru izmikanja oviri nekoliko prestrašen, ker je občutek podoben tistemu, ko gre zadnji del počez. Kako pa sistem deluje pri nažiganju v ovinke oziroma tako imenovani dinamični vožnji pa ne bi znal reči, saj sem avto vozil tako kot se za poslovno limuzino spodobi!

talisman-12

Motor, ki poganja avto, sam po sebi ni nič posebnega, vendar je dovolj močan in v kombinaciji s klasičnim šeststopenjskim samodejnim menjalnikom deluje odlično. Upam, da ne bom slišal za nekoga, ki je raje notri stlačil ročnega, saj je avtomatika edina pot v takšni limuzini.

Edina stvar, ki ne pristoji v uglajeno celoto.

Notranjost je dobro zdizajnirana, prostora je več kot dovolj. Morda bi si sam želel kakšne bolj elegantne grafike na zaslonih, sedeži so super, tudi usnje je prijetno in na otip kakovostno. Zgolj en sam ”keč” je pri tem avtu, za večino upam da niti ne tako hud: plastike v notranjosti bi preprosto morale biti boljše, bolj prijetne na otip. To je edina stvar ki ne pristoji v tako uglajeno celoto.

Če sem začel z uspešnostjo, sem to zapisal zgolj zaradi tega, ker sem se v Talismanu ravno tako počutil. Morda gre za dejstvo da je avtomobil uspešen poskus, ali pa je v predalu nekje skrit nek talisman, ki to pričara?