Prenovljeni Opel Crossland, tokrat brez predpone X, ostaja mešanica manjšega enoprostornika in karavana s stilskimi smernicami križanca. Čisto logično glede na trende, o katerih vedno znova govorimo.

Trendi so mi osebno še vedno malce nejasni, a trg to zahteva in dejstvo je, da je večini takšen stil vozila kot je Opel Crossland všeč in bržkone sem jaz tista izjema, ki potrjuje pravilo priljubljenosti takšnih vozil.

Vsekakor je pri novem modelu moč čutiti skupen razvoj skupine PSA, kateri se je nenazadnje pridružila še znamka Opel. Nobena skrivnost ne more ostati pri dejstvu, da je v občutkih novi Crossland nekoliko podoben svojemu bratrancu. To zagotovo ni nič slabega, saj se je tisti izkazal za izjemno priljubljenega med kupci, tudi pri nas.

Poleg izvirne oblike avtomobila, ima za kupca vse večji poudarek dodatna oprema, ki na takšen ali drugačen, največkrat športen način, poudari vozilo. Opel je v svojem repertoarju že imel nabor športnih modelov, ki so kasneje postali ikone in oznaki GS dodali pomen dinamike.

GS Line je pri Oplu najvišja stopnja opreme, ki poleg zabavne in varnostne tehnologije vozilu nadene robustno športno prezenco. Crossland s tem paketom postane pravi postavljač in ob vseh praktičnih stvareh, ki jih je prinesla uvedba nove generacije – daljše medosje, večji prtljažnik, pomična zadnja klop, ki prtljažni prostor poveča s 410 na neskromnih 520 litrov; z bogato opremo paketa GS Line ponuja vse, kar si lahko zamislimo, tudi sladkorčke, ki so bili še pred kratkim rezervirani za modele višjih razredov.

Poleg lepo ergonomsko oblikovanega kokpita z rdečimi detajli velja omeniti še voznikov barvni 3,5-palčni informacijski zaslon ter osrednja 8-palčna multimedija s 3D navigacijskim sistemom, samodejno klimatsko napravo, ambientalno osvetlitev, avdio napravo z digitalnim radiem in sistemom za prostoročno telefoniranje, popolne žaromete LED in 17-palčna platišča iz lahke litine.

K celostni sliki pripomore kvaliteta izdelave in uporabljenih materialov, ter udobni sedeži in posledično vožnja. Za avtomobil z 1,2-litrskim motorjem in 130 ‘konjiči’ pa je pomembna gospodarnost. Slednja je na račun 6-stopenjskega ročnega menjalnika solidna, saj se poraba na 100 kilometrov giblje med 6 in 7 litri.

Kljub precej bolj dinamično, vpadljivo in samozavestno zastavljenemu paketu GS Line, ki doda usnjene dodatke, črne dekorativne obrobe nekaterih elementov, Full-LED žaromete z LED smerniki in nenazadnje atraktivno GS masko, se sama vozniška izkušnja praktično ne razlikuje od ”navadne” različice.

Opel Crossaland je izredno všečno, praktično in pametno vozilo, ki ima za razliko od svojih bratskih modelov še ne ponuja popolnoma električne različice in zato raje stavi na preverjeno tehniko, začinjeno s kančkom dediščine.

Specifikacije – Opel Crossland 1.2 GS Line

Vrsta motorja: Turbobencinski
Prostornina motorja: 1.199 ccm
Moč motorja: 96 kW (130 KM) pri 5.500 vrt./min
Navor: 230 Nm pri 1.750 vrt./min
Menjalnik: ročn, 6-stopenjski
Pogon: sprednji pogon
Največja hitrost: 201 km/h
Pospešek: 9,9 s
Poraba na testu: 6,6 l/100 km
Posoda za gorivo: 44 l
Mere vozila: 4.300 mm x 1.770 mm x 1.550 mm
Medosna razdalja: 2.605 mm
Masa vozila: 1.328 kg
Prostornina prtljažnika: 410-520 l
Cena osnovnega modela: 18.050 €
Cena testnega modela: 22.990 €