Das Avto.

V letih od 1974 do 2012 se je zvrstilo že šest generacij Golfa kar pomeni 38 let neprekinjene zgodbe o uspehu. Pomeni tudi skoraj 30 milijonov prodanih vozil te svetovne uspešnice. In sedma generacija je prav tako težko pričakovana kot prejšnjih šest.

Čeprav je novi Golf varnejši, udobnejši in prostornejši kot njegov predhodnik, ga odlikujeta za do 100 kg lažja konstrukcija. Je daljši (56 mm), širši (13 mm) in nižji (28 mm). Daljša je tudi medosna razdalja (59 mm). Novi Golf je kot prvi VW narejen na novi koncernski osnovi (MQB), ki ima precej prednosti.


Tudi sicer Golf ponuja najsodobnejšo elektronsko podporo tako kar se tiče varnosti kot udobja. Serijski so ESP, XDS, sedem varnostnih blazin, tipalo utrujenosti voznika, večnaletno zaviranje, nadzor tlaka v gumah… Doplačilni je sistem Precrash, ki zategne varnostne pasove in zapre okna. Tu so preprečevanje nenamerne menjave voznega pasu, Front Assist, ki pri nižjih hitrostih samodejno zavira, da prepreči trk, menjava dolgih in zasenčenih luči, električna ročna zavora, in prvič prilagodljivi radarski tempomat (ACC). V Golfu je možno nastavljati tudi vozne profile, v osnovni različici štiri (Normal. Sport, Eco, Individual), v kombinaciji z aktivnim podvozjem pa še dodatno Comfort. Nov nivo so dosegli z multimedijskimi prikazovalniki, ki imajo več funkcij, od radijske, navigacijske, do nastavitve avtomobilskih parametrov.

golf7 076

Nova generacija motorjev TSI in TDI se pohvali s še nižjo porabo goriva in še nižjimi emisijami CO2. V primeru nove različice z bencinskim motorjem (1,4 TSI ACT), ki uporablja sistem izklopa dveh valjev je napredek najbolj opazen. V ponudbi so tri različice bencinskih motorjev (1,2 TSI/77 kW; 1,4 TSI 90 ali 103 kW) s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim samodejnim DSG menjalnikom. V dizelski ponudbi sta motorja dva (1,6 TDI/ 77 kW; 2.0 TDI 110 kW), izbor pa se pri obeh razširi še na štirikolesni pogon 4Motion. Manjši motor ima petstopenjski ročni menjalnik ali sedemstopenjski DSG, močnejši pa šeststopenjski ročni ali šeststopenjski DSG. S pogonom 4motion je na voljo le šeststopenjski ročni menjalnik.


Stopnje opreme so klasične tri (Trendline, Comfortline, Highline). Osnovna cena je sicer 15.142 evrov, a posebni ponudbi se gotovo marsikdo ne bo mogel upreti. Po pričakovanjih najbolje prodajani dizelski model (1,6 TDI/105) z nekaj bogatejši paketom opreme (Comfortline)  je na voljo že za 18.787 evrov.